Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
Ja, dat klopt, maar alles wat ik over die TBP doorgeef krijg ik terug onder de noemer "Valt niet onder onze verantwoording." :X
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
In rijtuig 20 403 in stam 16502 is de lamp ter hoogte van de vierzitter in het midden doorgebrand (straalt heel weinig uit).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Trein 757 met ICM-6 was zojuist geen succes tussen Amsterdam en Lelystad, het was gangpadenwerk tot in de eerste klas.
Re: Doorgeefluik
Lamp doorgegeven, 757 ook (graag vermelding van Amsterdam Zuid en niet alleen Amsterdam, scheelt mij weer zoeken). :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Doorgeefluik
Kan je ook iets met stationsvoorzieningen? De roltrap van perronniveau ri. hal aan de B-zijde van perron 11/12 op Utrecht Centraal produceert behoorlijk harde schurende geluiden als hij in beweging is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Doorgeefluik
In Nijmegen Goffert staat op spoor 1 de klok stil (een losse klok ongeveer halverwege het perron).
Re: Doorgeefluik
Verlichting van de klok aan of uit?Marc schreef:In Nijmegen Goffert staat op spoor 1 de klok stil (een losse klok ongeveer halverwege het perron).
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
*Denkt diep na* Verlichting van de klok was uit, klok stond stil op 12:00.
Laatst gewijzigd door Zugführer op wo 04 okt 2017, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Reden: quote verwijderd, was vorige bericht
Re: Doorgeefluik
Deur 4 van ICM 4234 piept enorm bij het openen/sluiten.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Doorgeefluik
Geen melding, maar wel een punt waar misschien eens wat mee gedaan kan worden. De toiletten in DDZ en VIRMm (en Flirt?) hebben allemaal knopjes. WC, i, sleutel, pijltjes, kraantje, status, weet ik het. Maar de mensen snappen het niet. Ik heb al zo vaak per ongeluk een wc-deur geopend waar iemand op zit. Moeten mensen eraan wennen, cq komt in elke nieuwe/vernieuwde trein hetzelfde systeem (dus niet in elke trein weer opnieuw het wiel uitvinden! ) of kan er iets worden bedacht? Een sticker deur op slot / lock door ? Of beter, gewoon een knip zodat je door die handeling echt te verrichten zekerheid hebt dat de deur op slot is ipv vertrouwen op een knopje dat hopelijk het slot is?
Ik doe ook maar wat
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6471
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Doorgeefluik
Ik heb ooit meegewerkt aan een onderzoek van de TU Delft naar het nieuw toekomstig treintoilet en één van de dingen die daarin steeds terugkwam is dat mensen niet houden van dingen die je met je handen moet aanraken. Ik vind dat zelf ook vies. Daarom komen er ook steeds meer voetbedienknoppen of van die dingen die open gaan door ervoor te zwaaien. Ik verwacht niet dat er nog echt knoppen gaan komen in de toekomst.
Re: Doorgeefluik
Mwah. Liever een stom haakje dan fancy electronica waarvan je maar moet afwachten of de deur dichtzit -o-
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Doorgeefluik
Dat is een bekend probleem, Ardan. Ik ben recent op bezoek geweest in Haarlem bij de mannen van de werkplaats en de ingenieurs die over onder andere dat soort zaken gaan en die gaven aan dat ze dat inderdaad veel horen. Dat vooral het invalidentoilet in de DDZ meestal defect is, heeft te maken met de deuren die dan weer zijn ontzet door een reiziger die het knopje aan de zijkant niet kon vinden om de deuren te openen. Men gaf echter ook aan dat een simpele sticker ophangen niet 1, 2, 3 gedaan kan worden vanuit regelgeving. Daar moeten een heleboel mensen van alles over goedkeuren.
Er wordt dus aan gewerkt, maar het heeft een behoorlijke doorlooptijd.
Er wordt dus aan gewerkt, maar het heeft een behoorlijke doorlooptijd.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Het knopje aan de zijkant zit dan ook zó ver aan de zijkant dat je die alleen kunt zien als je net door de bakovergang bent gelopen, vanuit de coupé zie je hem niet.
Enne, regelgeving en een heleboel mensen die van alles moeten goedkeuren over een sticker? Serieus? :')
Enne, regelgeving en een heleboel mensen die van alles moeten goedkeuren over een sticker? Serieus? :')
Ik doe ook maar wat
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Doorgeefluik
Treinen moeten tegenwoordig hier aan voldoen https://nl.wikipedia.org/wiki/Technisch ... rabiliteit , naast het feit dat een sticker niet een sticker is, maar die moet ingekocht worden, vervoerd worden, treinen moeten uit dienst om de sticker te plakken, etc etc.
Re: Doorgeefluik
Het is dan ook een mooie ontwerpfout om het op die manier in te bouwen. Wees blij dat men dat heeft ingezien vóórdat de VIRM gemoderniseerd werd, anders had de knop daar ook op nagenoeg dezelfde plek gezeten.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
-
- Berichten: 6188
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
- Locatie: Rotterdam
Re: Doorgeefluik
Lang leve de bureaucratie. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
je hebt het OV en je hebt de NS.
-
- Berichten: 549
- Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 21:38
- Locatie: Oost-Nederland
Re: Doorgeefluik
ARGOS-bord 50046, in de stationshal van Deventer toont alleen een "x"in de linker bovenhoek, maar verder geen relevante informatie over de werkzaamheden.
Is op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen in de OV-sector.
Re: Doorgeefluik
Dit bord toont nooit iets anders, daarvoor moet je bij het bord zijn voor de poortjes bij de AH to go.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Doorgeefluik
Dit is het toilet van de 4030.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 193 gasten