Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
En wat is het trapnummer?
Re: Doorgeefluik
Net of jij niet weet waar scherm 10262 exact hangtHainje schreef:Roltrap of vaste trappen?
Re: RE: Re: Doorgeefluik
De vaste trappen, anders had ik wel roltrappen gezegd ;)Hainje schreef:Roltrap of vaste trappen?
Re: Doorgeefluik
Deze Minion wordt ook een dagje ouder. :(JWM schreef:Net of jij niet weet waar scherm 10262 exact hangt
🍉
Re: Doorgeefluik
Roltrap 9 van spoor 10/11 naar de Westttunnel van Amsterdam Centraal is al een paar dagen goed kapot. Zelfs de verlichting die de werking aangeeft doet het niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
729 vanochtend met ICM-7 en staanplaatsen van Den Haag Centraal tot Amsterdam Zuid. Ik zat er in dus ik heb niet de hele trein kunnen zien, maar ze stonden vanaf Den Haag Centraal al in het voorste stel dus dat voorspelt weinig goeds.
-
- Donateur
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27
Re: Doorgeefluik
In DDZ 7503 mist op de bovenverdieping nabij deur 12, bij de eerste klas tweezits het verst tegen de 2e klas aan, het stopcontact. Het gat waar het stopcontact in hoort te zitten zit er wel, maar is niet meer dan een holle ruimte.
-
- Donateur
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27
Re: Doorgeefluik
Danku!
Re: Doorgeefluik
Doorgeefluik gesloten
In verband met vakantie zal het Doorgeefluik vanaf nu tot begin april gesloten zijn. Het heeft geen zin om hier melding te maken in de tussentijd, want ik zet ze niet door. Gemaakte meldingen zet ik ook later niet door, omdat zaken in de tussentijd mogelijk al verholpen kunnen zijn en er anders mensen ingezet gaan worden voor problemen die al opgelost zijn.
Voor belangrijke meldingen verwijs ik naar de collega's van @NS_online op Twitter, de Klantenservice via de telefoon of het NS Forum. Het topic gaat niet op slot, want het is natuurlijk veel leuker om hieronder berichten te zien verschijnen van mensen die dit bericht niet hebben gelezen.
Tot de volgende keer!
In verband met vakantie zal het Doorgeefluik vanaf nu tot begin april gesloten zijn. Het heeft geen zin om hier melding te maken in de tussentijd, want ik zet ze niet door. Gemaakte meldingen zet ik ook later niet door, omdat zaken in de tussentijd mogelijk al verholpen kunnen zijn en er anders mensen ingezet gaan worden voor problemen die al opgelost zijn.
Voor belangrijke meldingen verwijs ik naar de collega's van @NS_online op Twitter, de Klantenservice via de telefoon of het NS Forum. Het topic gaat niet op slot, want het is natuurlijk veel leuker om hieronder berichten te zien verschijnen van mensen die dit bericht niet hebben gelezen.
Tot de volgende keer!
Re: Doorgeefluik
Anderhalve maand?!
Ambtenaar -o-
Ambtenaar -o-
Re: Doorgeefluik
Vanochtend stond er al een werkteam van Strukton klaar om er eens wat aan te gaan doen *O*Suus schreef:Roltrap 9 van spoor 10/11 naar de Westttunnel van Amsterdam Centraal is al een paar dagen goed kapot. Zelfs de verlichting die de werking aangeeft doet het niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 200
- Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 18:59
Re: Doorgeefluik
Hoi Mikos!
Ik wil even doorgeven dat bij diverse flirt3 stellen de deuren voor de 1e klasse gedeeltes defect zijn. (2508/2231/2507 onder andere).
Bij sommige treinen gaat het om beide zijden van de trein.
Ik wil even doorgeven dat bij diverse flirt3 stellen de deuren voor de 1e klasse gedeeltes defect zijn. (2508/2231/2507 onder andere).
Bij sommige treinen gaat het om beide zijden van de trein.
Re: Doorgeefluik
Lezen blijft moeilijk he....
Mikos schreef:Doorgeefluik gesloten
In verband met vakantie zal het Doorgeefluik vanaf nu tot begin april gesloten zijn. Het heeft geen zin om hier melding te maken in de tussentijd, want ik zet ze niet door. Gemaakte meldingen zet ik ook later niet door, omdat zaken in de tussentijd mogelijk al verholpen kunnen zijn en er anders mensen ingezet gaan worden voor problemen die al opgelost zijn.
Voor belangrijke meldingen verwijs ik naar de collega's van @NS_online op Twitter, de Klantenservice via de telefoon of het NS Forum. Het topic gaat niet op slot, want het is natuurlijk veel leuker om hieronder berichten te zien verschijnen van mensen die dit bericht niet hebben gelezen.
Tot de volgende keer!
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 4176
- Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41
Re: Doorgeefluik
Wellicht een tijdelijk slotje erop gooien?
Re: Doorgeefluik
Neuh, gewoon lezen wat meneer de kondekteur verteldt :Y
Re: Doorgeefluik
Geniet ervan, Mikos. :pos:Aking schreef:Anderhalve maand?!
(..)
Vorig jaar was het luik pas eind april weer open.
Ik dacht eerst ook ff: huh, luik al weer dicht? Maar ja.. na die week in november vorig jaar kwam natuurlijk dat hele ban gedoe ertussen.. waardoor het nu lijkt alsof het luik kortstondig open klapt .. en al gauw weer dichtzit voor enige weken.. :)
Re: Doorgeefluik
Ondanks dat het de dag van de grappen is, is het wel echt waar dat het Doorgeefluik per direct weer geopend is. Hieronder nog een samenvatting van hoe of wat in dit topic.
Aangaande de uitvraag die ik kort voor het tijdelijk sluiten van het topic heb gedaan over de automatische omroepberichten in de trein kan ik vermelden dat men momenteel bezig is naar aanleiding van onder andere jullie reacties een wijziging door te voeren. Voordat dat daadwerkelijk plaats gaat vinden en wat er precies gaat gebeuren, moeten jullie nog heel even geduld hebben. Maar zodra het zover is, laat ik het hier uiteraard in dit topic weten! :pos:
Korte samenvatting meldingsvoorwaarden:
Reisinformatieborden op de stations en perrons hebben allemaal een 5-cijferig nummer onder het scherm. Dat nummer heb ik nodig om melding van een defect te kunnen maken, net als station en locatie.
Wanneer er, vaak rechtsonder, reeds een sticker met het woord "Defect" opgeplakt is, is er al melding gemaakt en hoeft dat niet nog eens gedaan te worden. ProRail heeft momenteel problemen met de leverancier van de borden die tijdelijk niet kan leveren, dus het kan nogal lang duren voordat een storing verholpen is. Indien mogelijk graag een foto van het defecte scherm, dat maakt doorgeven veel makkelijker.
Van roltrappen en liften heb ik ook een specifieke locatie nodig en voor de roltrappen zelfs of ze opgaand of neergaand zijn en van of naar welk perron. Elke roltrap en lift heeft een eigen nummer (bijvoorbeeld LIF0001), dat is aangebracht op de zuil met groen of rood licht bij roltrappen en in de lift zelf. Geef dat nummer er alsjeblieft bij.
Staat een klok stil? Geef dan de locatie door én of de verlichting van de klok wel of niet brandt. Daarin zit namelijk verschil voor de monteurs.
OV-Chipkaartpoortjes en -paaltjes hebben ook allemaal een sticker met een nummer dat ik nodig heb om een probleem door te kunnen geven. Ook altijd de precieze locatie doorgeven, gaarne.
Storingen in of aan treinen altijd voorzien van het dichtstbijzijnde deurnummer, anders wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg. Stelnummer, dichtstbijzijnde deurnummer, welke klasse, precieze locatie én duidelijke omschrijving van wat het probleem precies is. Geen schoonmaakgerelateerde zaken, aub.
Aangaande de uitvraag die ik kort voor het tijdelijk sluiten van het topic heb gedaan over de automatische omroepberichten in de trein kan ik vermelden dat men momenteel bezig is naar aanleiding van onder andere jullie reacties een wijziging door te voeren. Voordat dat daadwerkelijk plaats gaat vinden en wat er precies gaat gebeuren, moeten jullie nog heel even geduld hebben. Maar zodra het zover is, laat ik het hier uiteraard in dit topic weten! :pos:
Korte samenvatting meldingsvoorwaarden:
Reisinformatieborden op de stations en perrons hebben allemaal een 5-cijferig nummer onder het scherm. Dat nummer heb ik nodig om melding van een defect te kunnen maken, net als station en locatie.
Wanneer er, vaak rechtsonder, reeds een sticker met het woord "Defect" opgeplakt is, is er al melding gemaakt en hoeft dat niet nog eens gedaan te worden. ProRail heeft momenteel problemen met de leverancier van de borden die tijdelijk niet kan leveren, dus het kan nogal lang duren voordat een storing verholpen is. Indien mogelijk graag een foto van het defecte scherm, dat maakt doorgeven veel makkelijker.
Van roltrappen en liften heb ik ook een specifieke locatie nodig en voor de roltrappen zelfs of ze opgaand of neergaand zijn en van of naar welk perron. Elke roltrap en lift heeft een eigen nummer (bijvoorbeeld LIF0001), dat is aangebracht op de zuil met groen of rood licht bij roltrappen en in de lift zelf. Geef dat nummer er alsjeblieft bij.
Staat een klok stil? Geef dan de locatie door én of de verlichting van de klok wel of niet brandt. Daarin zit namelijk verschil voor de monteurs.
OV-Chipkaartpoortjes en -paaltjes hebben ook allemaal een sticker met een nummer dat ik nodig heb om een probleem door te kunnen geven. Ook altijd de precieze locatie doorgeven, gaarne.
Storingen in of aan treinen altijd voorzien van het dichtstbijzijnde deurnummer, anders wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg. Stelnummer, dichtstbijzijnde deurnummer, welke klasse, precieze locatie én duidelijke omschrijving van wat het probleem precies is. Geen schoonmaakgerelateerde zaken, aub.
Re: Doorgeefluik
Valt graffiti onder schoonmaakgerelateerd?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 154 gasten