Doorgeefluik

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
PHS

Re: Doorgeefluik

Bericht door PHS »

Nummer 10262 op Tilburg, spoor 2/3 voor de trappen.Afbeelding
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Doorgeefluik

Bericht door Hainje »

Roltrap of vaste trappen?
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

En wat is het trapnummer?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Doorgeefluik

Bericht door Hainje »

9 3⁄4
🍉
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Doorgeefluik

Bericht door JWM »

Hainje schreef:Roltrap of vaste trappen?
Net of jij niet weet waar scherm 10262 exact hangt :roll:
PHS

Re: RE: Re: Doorgeefluik

Bericht door PHS »

Hainje schreef:Roltrap of vaste trappen?
De vaste trappen, anders had ik wel roltrappen gezegd ;)
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Doorgeefluik

Bericht door Hainje »

JWM schreef:Net of jij niet weet waar scherm 10262 exact hangt :roll:
Deze Minion wordt ook een dagje ouder. :(
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Roltrap 9 van spoor 10/11 naar de Westttunnel van Amsterdam Centraal is al een paar dagen goed kapot. Zelfs de verlichting die de werking aangeeft doet het niet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Doorgeefluik

Bericht door Wubbo »

729 vanochtend met ICM-7 en staanplaatsen van Den Haag Centraal tot Amsterdam Zuid. Ik zat er in dus ik heb niet de hele trein kunnen zien, maar ze stonden vanaf Den Haag Centraal al in het voorste stel dus dat voorspelt weinig goeds.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Pim-AllianceB95
Donateur
Berichten: 1127
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27

Re: Doorgeefluik

Bericht door Pim-AllianceB95 »

In DDZ 7503 mist op de bovenverdieping nabij deur 12, bij de eerste klas tweezits het verst tegen de 2e klas aan, het stopcontact. Het gat waar het stopcontact in hoort te zitten zit er wel, maar is niet meer dan een holle ruimte.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Pim-AllianceB95
Donateur
Berichten: 1127
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27

Re: Doorgeefluik

Bericht door Pim-AllianceB95 »

Danku!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgeefluik gesloten

In verband met vakantie zal het Doorgeefluik vanaf nu tot begin april gesloten zijn. Het heeft geen zin om hier melding te maken in de tussentijd, want ik zet ze niet door. Gemaakte meldingen zet ik ook later niet door, omdat zaken in de tussentijd mogelijk al verholpen kunnen zijn en er anders mensen ingezet gaan worden voor problemen die al opgelost zijn.

Voor belangrijke meldingen verwijs ik naar de collega's van @NS_online op Twitter, de Klantenservice via de telefoon of het NS Forum. Het topic gaat niet op slot, want het is natuurlijk veel leuker om hieronder berichten te zien verschijnen van mensen die dit bericht niet hebben gelezen.

Tot de volgende keer!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

Anderhalve maand?! :shock:

Ambtenaar -o-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Suus schreef:Roltrap 9 van spoor 10/11 naar de Westttunnel van Amsterdam Centraal is al een paar dagen goed kapot. Zelfs de verlichting die de werking aangeeft doet het niet.
Vanochtend stond er al een werkteam van Strukton klaar om er eens wat aan te gaan doen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gothic-Writer
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 18:59

Re: Doorgeefluik

Bericht door Gothic-Writer »

Hoi Mikos!

Ik wil even doorgeven dat bij diverse flirt3 stellen de deuren voor de 1e klasse gedeeltes defect zijn. (2508/2231/2507 onder andere).
Bij sommige treinen gaat het om beide zijden van de trein.
cassie127
Berichten: 6569
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door cassie127 »

Lezen blijft moeilijk he.... :lol:
Mikos schreef:Doorgeefluik gesloten

In verband met vakantie zal het Doorgeefluik vanaf nu tot begin april gesloten zijn. Het heeft geen zin om hier melding te maken in de tussentijd, want ik zet ze niet door. Gemaakte meldingen zet ik ook later niet door, omdat zaken in de tussentijd mogelijk al verholpen kunnen zijn en er anders mensen ingezet gaan worden voor problemen die al opgelost zijn.

Voor belangrijke meldingen verwijs ik naar de collega's van @NS_online op Twitter, de Klantenservice via de telefoon of het NS Forum. Het topic gaat niet op slot, want het is natuurlijk veel leuker om hieronder berichten te zien verschijnen van mensen die dit bericht niet hebben gelezen.

Tot de volgende keer!
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Doorgeefluik

Bericht door SuperGhost »

Wellicht een tijdelijk slotje erop gooien?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

Neuh, gewoon lezen wat meneer de kondekteur verteldt :Y
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Doorgeefluik

Bericht door Durashift »

Aking schreef:Anderhalve maand?! :shock:

(..)
Geniet ervan, Mikos. :pos:

Vorig jaar was het luik pas eind april weer open. :wink:

Ik dacht eerst ook ff: huh, luik al weer dicht? Maar ja.. na die week in november vorig jaar kwam natuurlijk dat hele ban gedoe ertussen.. waardoor het nu lijkt alsof het luik kortstondig open klapt .. en al gauw weer dichtzit voor enige weken.. :) :wink:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Ondanks dat het de dag van de grappen is, is het wel echt waar dat het Doorgeefluik per direct weer geopend is. Hieronder nog een samenvatting van hoe of wat in dit topic.

Aangaande de uitvraag die ik kort voor het tijdelijk sluiten van het topic heb gedaan over de automatische omroepberichten in de trein kan ik vermelden dat men momenteel bezig is naar aanleiding van onder andere jullie reacties een wijziging door te voeren. Voordat dat daadwerkelijk plaats gaat vinden en wat er precies gaat gebeuren, moeten jullie nog heel even geduld hebben. Maar zodra het zover is, laat ik het hier uiteraard in dit topic weten! :pos:

Korte samenvatting meldingsvoorwaarden:
Reisinformatieborden op de stations en perrons hebben allemaal een 5-cijferig nummer onder het scherm. Dat nummer heb ik nodig om melding van een defect te kunnen maken, net als station en locatie.
Afbeelding
Wanneer er, vaak rechtsonder, reeds een sticker met het woord "Defect" opgeplakt is, is er al melding gemaakt en hoeft dat niet nog eens gedaan te worden. ProRail heeft momenteel problemen met de leverancier van de borden die tijdelijk niet kan leveren, dus het kan nogal lang duren voordat een storing verholpen is. Indien mogelijk graag een foto van het defecte scherm, dat maakt doorgeven veel makkelijker.

Van roltrappen en liften heb ik ook een specifieke locatie nodig en voor de roltrappen zelfs of ze opgaand of neergaand zijn en van of naar welk perron. Elke roltrap en lift heeft een eigen nummer (bijvoorbeeld LIF0001), dat is aangebracht op de zuil met groen of rood licht bij roltrappen en in de lift zelf. Geef dat nummer er alsjeblieft bij.

Staat een klok stil? Geef dan de locatie door én of de verlichting van de klok wel of niet brandt. Daarin zit namelijk verschil voor de monteurs.

OV-Chipkaartpoortjes en -paaltjes hebben ook allemaal een sticker met een nummer dat ik nodig heb om een probleem door te kunnen geven. Ook altijd de precieze locatie doorgeven, gaarne.

Storingen in of aan treinen altijd voorzien van het dichtstbijzijnde deurnummer, anders wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg. Stelnummer, dichtstbijzijnde deurnummer, welke klasse, precieze locatie én duidelijke omschrijving van wat het probleem precies is. Geen schoonmaakgerelateerde zaken, aub.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

Valt graffiti onder schoonmaakgerelateerd?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten