Doorgeefluik

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Pim-AllianceB95 schreef:De 4223 is toe aan een veeg- en dweilbeurt: in elk geval in de zespersoonscompartimenten in de A-bak is een hoop plakkerij en een flinke laag stof te vinden.
Hoewel ik het er ongetwijfeld mee eens ben, neem ik geen schoonmaakgerelateerde zaken in behandeling, omdat die in de tussentijd al gemeld zouden kunnen zijn.
Wubbo schreef:2056 met ICM-6 en mensen in het gangpad tussen Utrecht en Gouda.
Doorgegeven. :pos:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Doorgeefluik

Bericht door Wubbo »

Dank! Heb je al terugkoppeling over mijn favoriete T21? Ik heb het ding niet meer werkend gezien na de melding, maar weet niet of hij weer stuk is of nog stuk (gezien de reputatie van het ding zou beide kunnen...).
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Van schermen krijg ik helaas geen enkele terugkoppeling; dat wordt doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling en verdwijnt dan volledig uit het zicht. Maar, ik zou Mikos niet zijn als ik niet een lijntje binnendoor weet, dus ik vraag het even voor je na. :pos:
PHS

Re: Doorgeefluik

Bericht door PHS »

Een ICM-3 in de 3639 is geen succes tussen Den Bosch en Tilburg. Er staan best wat reizigers in het gangpad.
groningen
Berichten: 1448
Lid geworden op: za 25 dec 2010, 16:15

Re: Doorgeefluik

Bericht door groningen »

Zoals ik had geklaagd over defecte informatieschermen is er nu actie ondernomen in Groningen. Onder het (defecte) scherm heeft iemand een sticker geplakt met ForeyeT dat de schade is opgenomen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

In de 2449 zijn het scherm naast deur 6 en op de cabinewand "naast" deur 1 zwart, het scherm er tussenin doet 't wel (dus ze zijn niet allemaal kapot/uit)
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

olof schreef:Een ICM-3 in de 3639 is geen succes tussen Den Bosch en Tilburg. Er staan best wat reizigers in het gangpad.
Had een ICM-IV moeten zijn, dus ongeplande afwijking. Graag voor het melden controleren in de Reisplanner Xtra-app of er ander/meer materieel in had moeten rijden, dat scheelt mij uitzoeken wat er in had horen te rijden. Met deze melding kan ik dus niks.
Aking schreef:In de 2449 zijn het scherm naast deur 6 en op de cabinewand "naast" deur 1 zwart, het scherm er tussenin doet 't wel (dus ze zijn niet allemaal kapot/uit)
Doorgegeven. :pos:
Wubbo schreef:Heb je al terugkoppeling over mijn favoriete T21?
Ondanks het doorgeven van jouw 3 eerdere meldingen, beweert ProRail geen melding binnen te hebben gekregen, maar hij ging vandaag direct weer op de lijst. We gaan ook de lijn met ProRail nog eens intern na, want dat gaat natuurlijk nergens over.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Milco »

Toen ik zojuist met de [serie=Sprinter|2018|Rotterdam Centraal - Breukelen - Uitgeest4000[/serie] richting Rotterdam station Abcoude naderde, werd dat pas omgeroepen toen we al langs het perron reden en dat lijkt mij wat aan de late kant. Helaas reis ik zelden op dit traject, dus ik zou het niet vaker kunnen checken.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Mocht iemand anders dat meerdere keren kunnen bevestigen, dan zou ik er iets mee kunnen. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Stam 16510, rijtuig 20 127, direct bij binnenkomst in de coupé het verst verwijderd van het bagagerek is deze stoel aan te treffen:

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos: Wel een vraag; draag jij altijd sokken met een kleur die matcht met de bekleding van de stoelen?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

_O-

Wil je niet zo spelen met Suus d´r privé? -o-
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Doorgeefluik

Bericht door Hainje »

Zolang hij niet vraagt naar de kleur van haar bh, zie ik het probleem niet zo. Iets wat overigens vroeger door menig meisje gewoon op Hyves werd gezet. #vroegerwasallesbeter
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Mikos schreef:Wel een vraag; draag jij altijd sokken met een kleur die matcht met de bekleding van de stoelen?
Nee, gisteren droeg ik juist sokken die matchten met mijn schoenen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: Doorgeefluik

Bericht door Marc »

In Maastricht is een verstoring blijven hangen op alle schermen. Kun je hier ook iets mee? Het staat er al enkele dagen op.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Jup, schermnummer en locatie zijn benodigd. Maar ook een foto kan een zinvolle toevoeging zijn. :pos:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Doorgeefluik

Bericht door Wubbo »

Scherm 30062 is nu inderdaad gerepareerd. Geweest. Ergens vannacht is hij weer vastgelopen, nu staan er treinen van rond 05.45 op. Broertje 30061 (het scherm ernaast, de linker als je er voor staat) is rond 00.00 uur blijven hangen.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Doorgeefluik

Bericht door dylanwild94 »

Die 2 schermen op Gvc blijven zorgkindjes volgens mij.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Ik heb mijn tussenpersoon gevraagd de schermen een hogere prioriteit te geven, wellicht dat ze er nog iets anders mee kunnen doen. :pos:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

Ik heb weer 2 schermen voor je, in de 2624, tussen deur 10 en 6, kijkend richting deur 6.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Geef ik door. :pos:
Wubbo schreef:Scherm 30062 is nu inderdaad gerepareerd.
"Terugkoppeling leert dat beide schermen volgens CSD vanaf 6 uur niet meer goed waren en nu weer zijn hersteld. Gebeurt volgens hen vaker dat de schermen de communicatie missen, maar vaak (zegt CSD) herstelt dat zich weer binnen 10 minuten. Nu dus even niet. CSD heeft herstelactie uitgevoerd."
Ik heb daar, gezien het aantal meldingen over deze schermen, mijn eigen mening over, maar we blijven ze gewoon stug aanmelden. :pos:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

CSD is de Centrale Service Desk?

Of de Club van Spoorse Dommerds? (A)
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Nee, de afdeling die nog geen afgekorte naam had en daarvoor wat willekeurige letters heeft gepakt. Ik weet niet waar het voor staat, boeit me ook weinig, ze moeten die schermen resetten als ik daar om vraag! (A)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

Ah, de "Centrale om de Schermresets te Doen" dus *O*
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Doorgeefluik

Bericht door Wubbo »

Mikos schreef:Geef ik door. :pos:
Wubbo schreef:Scherm 30062 is nu inderdaad gerepareerd.
"Terugkoppeling leert dat beide schermen volgens CSD vanaf 6 uur niet meer goed waren en nu weer zijn hersteld. Gebeurt volgens hen vaker dat de schermen de communicatie missen, maar vaak (zegt CSD) herstelt dat zich weer binnen 10 minuten. Nu dus even niet. CSD heeft herstelactie uitgevoerd."
Ik heb daar, gezien het aantal meldingen over deze schermen, mijn eigen mening over, maar we blijven ze gewoon stug aanmelden. :pos:
Ik meld ze pas als ik ze meerdere keren achter elkaar wat anders zie doen dan ze zouden moeten doen. Maandag meer in dit theater verwacht ik ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten