Er staat al een verplichte disclaimer in de app voor die prijzen en dat vind ik eigenlijk wel genoeg. ;)Aking schreef::pos:
Misschien handig om er bij te zetten, voordat jij het zo hebt gedaan en Amerikaanse advocaten op je dak krijgt (al zal je dat laatste hopelijk elders al hebben uitgesloten )
Doorgeefluik
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
^^^Ja.Aking schreef:En waarom staat die laatste regel dan niet in de reisplanner? Ik krijg nu alleen de melding dat ik op hetzelfde perron over moet stappen...Mikos schreef:Wanneer dat een (om-)reisadvies uit de Reisplanner is, is dat een legitieme reis. Anders niet en dan gaat de regel op dat je op het omreisstation (in dit geval Nijmegen) uit- en opnieuw weer in moet checken.
(..)
Ik snap dat ik meer kilometers maak, maar
A. Kan ik dat dus nergens in geld (danwel kilometers for that matter) terugvinden, en deze opmerking ging vrij specifiek over het omchecken, daar ik vanaf Nijmegen niet zonder meer tegen mijn rijrichting in reis. En dit wordt dus niet in de planner vermeld.
Ik kan dus geen (duurdere) prijs vinden, en wordt er nergens (duidelijk) op gewezen dat ik om had moeten checken, ik ga er dan dus vanuit dat het blijkbaar zo kan. Of wordt ik als incidentele reiziger geacht dit te weten omdat ik ergens in artikel 73, lid b sub 7 van mijn productvoorwaarden staat?
:)
.. ik denk dat een incidentele reiziger ook wel begrijpt dat, bijvoorbeeld, van Groningen naar Breda niet voor hetzelfde geld kan via Zwolle, Arnhem, Den Bosch, Tilburg als via Leeuwarden, Hanzelijn, A'dam > Den Haag > R'dam > Breda.
Op beide routes verandert de reisrichting niet...
Volgens mij is dat argument vooral bedoelt bij reizen op hetzelfde spoortraject.
Re: Doorgeefluik
Waarom zou de incidentele reiziger Utrecht - Den Bosch via Nijmegen reizen, anders dan omdat deze persoon ergens onderweg het station verlaat om boodschappen te doen ofzo? Dan geldt dat je sowieso in- en uit moet checken en dat wordt ook overal gecommuniceerd.
Volgens mij zijn het vooral hobbyisten die dit soort dingen doen, en aangezien die bovenmatig geïnteresseerd zijn zou je daarvan mogen verwachten dat ze iets meer moeite doen om de juiste informatie te krijgen.
Volgens mij zijn het vooral hobbyisten die dit soort dingen doen, en aangezien die bovenmatig geïnteresseerd zijn zou je daarvan mogen verwachten dat ze iets meer moeite doen om de juiste informatie te krijgen.
Re: Doorgeefluik
De schuifdeur naar het balkon in ICM 4237, thv deur 10, gaat met veel moeite en gepiep dicht.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Doorgeefluik
Scherm 11101 (12a, Utrecht) had zojuist geen reisinformatie beschikbaar, terwijl de schermen er omheen (zowel de a als b-zijde) wel de trein naar Gn tonen.
En terwijl ik dit bericht Typ springt het scherm op blanco, maar nog wel verlicht.
En terwijl ik dit bericht Typ springt het scherm op blanco, maar nog wel verlicht.
Re: Doorgeefluik
Mocht dat nog handig zijn, het was dus de aankondiging van de 563.
Re: Doorgeefluik
In de 8733 is onder deur 18 iets op de coupewandruit gekalkt, foto volgt later (indien gewenst)
-
- Berichten: 200
- Lid geworden op: zo 02 nov 2014, 18:59
Re: Doorgeefluik
Hoi Mikos.
Ik weet niet zeker of de volgende mededeling ook bij jou hoort:
De lantaarnpaal op het perron van Station Gilze Rijen bij de overweg is al een x aantal dagen kapot. Ik weet niet of de geluidsinstallatie die aan deze lantaarnpaal hangt wel werkt.
Ik weet niet zeker of de volgende mededeling ook bij jou hoort:
De lantaarnpaal op het perron van Station Gilze Rijen bij de overweg is al een x aantal dagen kapot. Ik weet niet of de geluidsinstallatie die aan deze lantaarnpaal hangt wel werkt.
Re: Doorgeefluik
In de 2647 is het obisscherm op de cabinewand (dus in de eerste klas) aan de kant van deur 20 zwart, de rest van de schermen staat wel aan.
Re: Doorgeefluik
Wellicht is de reguliere schoonmaak deze melding al voor, maar vanochtend lag op Amsterdam Sloterdijk op perron 7 ter hoogte van het glazen wachthuisje (die weer naast de gele vertrekstaten onderaan de trap naar de centrale hal staat) een dode duif.
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Doorgeefluik
Lantaarnpaal werkt afzonderlijk van de omroep, met de lantaarnpaal zelf kan ik helaas niet zo veel, tenzij dat de perronverlichting betreft. Scherm 2647 geef ik door, de duif wordt over het algemeen door de schoonmaak wel gevonden. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Doorgeefluik
In stam 16 417 zit een coupédeur in rijtuig 20 244 die bij het open gaan klinkt als nagels over een krijtbord.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Doorgeefluik
Alle digitale borden in Zwolle geven bij de trein naar Kampen aan stopt niet op Zwolle Stadshage ipv Zwolle Stadshagen zowel in het Engels als in het Nederlands fout vermeld.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Doorgeefluik
Dat zal wel expres zijn. De normale lengte stationsnaam is 16 tekens. Zwolle Stadshagen is precies één letter te lang.
Je kan dus er van maken:
- ZwolleStadshagen
- Z'lle Stadshagen
- Zwolle Stadshagn
etc etc
trein lang leve de (pendel) *bus*
Je kan dus er van maken:
- ZwolleStadshagen
- Z'lle Stadshagen
- Zwolle Stadshagn
etc etc
Re: Doorgeefluik
Zoals in bovenstaand bericht al aangegeven; het zijn inderdaad maximaal 16 tekens. Nagels op krijtbord geef ik door. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Bij tweede stations in dezelfde plaats wordt toch vaak de plaatsnaam weggelaten?
Re: Doorgeefluik
Wat ik vreemder vind: hoe kan een trein een station overslaan dat nog niet geopend is? Het is niet zo dat Zwolle Stadshagen een vaste groep forensen heeft die van het station gebruik maakt.
Re: Doorgeefluik
Als er volgens Jaarplan gestopt gaat worden op dat station (en dat was de planning), maar men wijkt daar in Dagplan van af, krijg je daar een dergelijke melding van. Men is bezig met de omklap van Jaarplan naar Dagplan in Infoplus, waardoor het merendeel van dergelijke afwijkingsmeldingen verdwijnt.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
De 10866 zit nog een defect sticker op van 12 augustus 2017. Aan het bord mankeert echter niets meer
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
"De 10866" is een nogal breed begrip, daar kan ik helemaal niks mee. (A)
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Ik gok dat het om een TBP gaat. (A)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: Doorgeefluik
Klopt. Had het inderdaad beter kunnen formuleren
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Mikos: "en waar hangt ie?, met alleen een nummer kan ik niks""
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 199 gasten