Doorgeefluik

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Ik zal het noteren. Maar, wat moet ik er mee? Ik kan op de laatste 2 pagina's niks vinden waar het naar zou kunnen verwijzen. -o-
albertjan96
Berichten: 553
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Doorgeefluik

Bericht door albertjan96 »

Ik wel
Aking schreef:Oh ja, ik had nog e.e.a. beloofd.

Eerst een nieuwe melding zonder nummer (maar als je me een dagkaart opstuurt ga ik dat nummer voor je nakijken! 8-) ) aangezien ik er in een IC langskwam:

Van deze TBP op spoor 1 te Hilversum (aan de Mediapark-kant, zo ongeveer ter hoogte van de AH to go, tussen de schuifdeuren en het ketelhok) is, aan de Mediapark-kant van de TBP de verlichting van de bovenste helft kapot.

De rest komt zometeen als mijn telefoon meewerkt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Geert »

Mikos schreef:Het probleem zit dus niet bij ProRail, voordat je weer allerlei andere namen gaat verzinnen, maar bij de leverancier. Daarvoor zijn contracten afgesloten en daar zit men nu eenmaal aan vast. Kun je op je kop gaan staan, maar wanneer jouw supermarkt geen vlees op voorraad heeft, heb je simpelweg geen vlees. Als particulier kun je dan naar een andere supermarkt gaan, als bedrijf zit je aan die contracten vast en kun je dat niet.
Dat zal in dit geval inderdaad het probleem, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ook een bedrijf kan bij meerdere leveranciers shoppen, maar dan moet je niet een exclusiviteitsbeding in het contract met de leverancier laten opnemen.
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Doorgeefluik

Bericht door VIRM »

Op station Zwolle heeft het brede NS-poortje aan de busstationkant geen reliefplaatje voor visueel beperkte reizigers, waardoor je dus niet weet of je bij NS of Arriva in- en uitcheckt. Geen idee hoe dat voor de rest van het station is.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

VIRM schreef:Gevalletje reisinformatie: op ns.nl/geleidelijnen lopen de routebeschrijvingen van Sloterdijk (al meer dan een halve maan) en Zaandam (al ruim zes jaar) achter de feiten aan.
Reactie: "Ik weet -nog- niet helemaal hoe dit zit, en wie en hoe dit normaliter doorgeeft, maar dat lijkt me alle reden om me daar even in te bijten en dan naar jullie terug te koppelen."

Reliëfplaatje geef ik door. :pos:
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door cassie127 »

In de 7505 in de 1e klasse coupé beneden aan de kant van deur 2 zit de zitting van van de stoel die tegen de houten wand met glazendeur aanzit niet goed vast. Bij de stoel daarnaast kan de zitting niet worden opgetild

Afbeelding
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Staat in het grote boek. :pos:
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door cassie127 »

In treinstel 4233 kan de deur kan het rolstoel toilet bij de 1e klas (deur 7) niet op slot en doet alleen dr lamp in de spiegel het. Dr lamp in het plafond is uit
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

:pos: Boek grote het in staat.
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door cassie127 »

Is die dan niet in zee gevallen? :X
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
JothamvW
Berichten: 1216
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Doorgeefluik

Bericht door JothamvW »

Mikos schreef:Boek grote het in staat.
Gehaald inspiratie Yoda van?
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
dylanwild94
Berichten: 6182
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Doorgeefluik

Bericht door dylanwild94 »

Nee van augustus. :Y
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door webguy »

Er stond vanochtend een mannetje van Foreyet te zoeken naar het bord op Amsterdam Muiderpoort! Vanavond eens kijken of ie er een defect sticker op heeft kunnen plakken.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Daniel »

Je hebt 'm niet eens de weg gewezen?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door webguy »

Ik was de poortjes al voorbij toen ik zag dat de auto die er net buiten stond van Foreyet was.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door webguy »

Nou, hierbij dan de ontknoping, een mooie Defect sticker *O*
Spoiler: show
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

Mikos schreef:Men hoopt op veel feedback van de iOS-gebruikers, zodat men nog verder kan finetunen en er over ongeveer een maand een uitrol kan plaatsvinden voor de Android-gebruikers. Men verwacht de reisplanner op de website begin 2018 over te kunnen zetten. Tot die tijd zou het voor kunnen komen dat dezelfde reis op de smartphone anders wordt geadviseerd dan op de website.
De uitstapzijde is uit de reisplanner van de iOS-app gesloopt. Komt dat wel terug?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Geen idee, dat zou ik via de feedback-functie in de app doorgeven als ik jou was, de kans dat het opgepikt wordt is dan het grootst.
VIRM schreef:Gevalletje reisinformatie: op ns.nl/geleidelijnen lopen de routebeschrijvingen van Sloterdijk (al meer dan een halve maan) en Zaandam (al ruim zes jaar) achter de feiten aan.
Reactie: "Hoi Mike, nog een aanvullende vraag weet jij wát er niet goed is aan de beschrijving van de geleidelijnen voor Station Zaandam?"
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Doorgeefluik

Bericht door Z2N »

Laat vernomen: vanmorgen, trein 1831, briefjesbezorger tussen Lls en Zl.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
VIRM
Berichten: 7554
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Doorgeefluik

Bericht door VIRM »

Mikos schreef:Geen idee, dat zou ik via de feedback-functie in de app doorgeven als ik jou was, de kans dat het opgepikt wordt is dan het grootst.
VIRM schreef:Gevalletje reisinformatie: op ns.nl/geleidelijnen lopen de routebeschrijvingen van Sloterdijk (al meer dan een halve maan) en Zaandam (al ruim zes jaar) achter de feiten aan.
Reactie: "Hoi Mike, nog een aanvullende vraag weet jij wát er niet goed is aan de beschrijving van de geleidelijnen voor Station Zaandam?"
Die in de centrale hal komen niet voor in de routebeschrijving. Daarnaast klopt de beschrijving voor uitgang Centrum niet: je loopt te zoeken naar een trap die al zes jaar geleden is weggehaald. :) Wellicht even handig dat, voordat er een peloton routebeschrijvingschrijvers erop af worden gestuurd, kijken wanneer de grote verbouwing begint.

Vremd dat ze het niet weten, want ik heb in de loop der jaren dat formulier op ns.nl/geleidelijnen meerdere malen ingevuld. :)]
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Geef ik weer door. :pos:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Daniel »

Op Capelle Schollevaar helpt de glazen wand rond de poortjes niet zo goed tegen zwartrijders. De ruiten lopen zo kort door langs het trapgat dat je relatief makkelijk over de betonnen rand een stukje verder loopt en dan over het hekje kunt klimmen.
Zag het vanavond nog in de praktijk gebeuren tijdens het wachten op m'n trein.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Doorgeefluik

Bericht door Aking »

Die poortjes helpen nergens tegen zwartrijders :X

In Arnhem staan aan de Sonsbeekzijde de voetafdrukken op de (hoge) poortjes (A)
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Tsja, de poortjes... Degenen die er over gaan hebben ooit eens over een niet nader te noemen station in Almere (ik geloof Buiten) gereageerd na een melding dat het daar ook wel erg vreemd gesitueerd was: "Maar we willen van het station dan ook geen fort maken." :roll: En daar moet je dan mee samenwerken. U begrijpt; dank voor uw melding. Doen we helemaal niets mee.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten