Pagina 178 van 266

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 00:39
door umbusko
Dank! Op de website krijg ik overigens precies hetzelfde. Moet dat nog ergens apart gemeld worden (en zo ja waar dan) of is dat gewoon precies hetzelfde systeem? :)

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 01:09
door Mikos
Er zit één en hetzelfde systeem achter, dus het zal in het bronbestand aangepast moeten worden. Dat kun je in de mail aan app-support vermelden, die gaan niet alleen over de app, maar dragen ook zorg voor andere bugs.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 15:47
door ov'tje
Te Buitenpost:

Afbeelding

Gaat om scherm met nummer 12131

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 16:04
door trolly
_O-

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 16:08
door gkw1969
Er gaat niets boven Groningen _O-

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 16:20
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 16:25
door Chrysa
Hoe gebeurt zoiets nou weer? :')

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 16:27
door Mikos
Software-instelling, hardware verkeerd opgehangen, stekkertje verkeerd, kan van alles zijn...

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 17:09
door Suus
Er zit waarschijnlijk ergens een bug in de aansturing van de schermen want dit probleem duikt de afgelopen maanden onregelmatig en op verschillende plekken steeds weer op.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 17:10
door ODRAIL
@Suus: Heb je hier ook voorbeelden van?

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 17:40
door trolly
:Y

Zat mensen die op hun handen staan op het perron.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 17:48
door Suus
Jazeker KM46!

Afbeelding

Dordrecht, 9 mei 2019.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 17:50
door ODRAIL
:pos: :wink: .

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 18:50
door Mikos
Ik krijg terug dat dit ontstaat na een stroomonderbreking van het bord, waarbij er een setting is die niet juist wordt ingelezen; de informatie wordt 180 graden gedraaid aan de schermen gezonden en daar goed gedraaid. Maar dus niet na een stroomonderbreking. Een monteur moet dan ter plaatse gaan, op afstand is deze fout niet te zien, dus het is belangrijk dat het gemeld wordt. Men dankt de melder. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 18:55
door Hainje
Scherm 11505 op station Rotterdam Centraal (perron 4b), daarvan wordt de klok aan één zijde niet verlicht.

Afbeelding

Edit: het scherm op perron 3b (op dezelfde hoogte als het gemelde scherm) stond gisterenavond op zwart. Maar heb ik geen nummertje van, dus als jij of iemand anders een dezer dagen op Rotterdam Centraal is dan zou deze eventueel het nummertje kunnen doorgeven.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 19:02
door Mikos
Als je er [IMG]brackets omheen zet, kan ik de foto downloaden en doorsturen. Nu kan ik dat niet. Daarna geef ik hem door. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 19:21
door Hainje
Op de een of andere manier krijg ik dat via de app nooit voor elkaar. En ik dacht dat de website van Imgur offline ging, maar die blijkt nog te bestaan. Dus dan doen we het toch maar even zo, voor zo lang die website nog online is in ieder geval.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 19:32
door umbusko
Als je naar https://imgur.com/?desktop=1 surft, dan krijg je ook op je mobiel de gewone versie van de website te zien. *O* (Want de mobiele website is er inderdaad vandoor.)

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 19:36
door Hainje
Ooohh, de mobiele website.
Waarschijnlijk ga ik de url voor de 'mobiele' website binnenkort weer vergeten, maar dat is niet zo'n ramp. Ik kan dat altijd op een later tijdstip nog fixen.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 19:38
door Mikos
En dan is er ook altijd nog de app van ImgUR die je zou kunnen gebruiken als je dat wilt. :)

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 19:48
door Hainje
Die app gebruik ik ook, maar daar krijg ik dus alleen linkjes uit die niet werken met [IMG]brackets (niet bij mij althans).
Waarschijnlijk kijk ik dan gewoon over de juiste optie heen ofzo. Op zich niet erg, via een omweg gaat het ook en als het echt haast heeft meld ik het desnoods wel rechtstreeks bij de klantenservice via Twitter/Facebook. ;)

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 20:47
door umbusko
Hainje schreef:Ooohh, de mobiele website.
Waarschijnlijk ga ik de url voor de 'mobiele' website binnenkort weer vergeten, maar dat is niet zo'n ramp. Ik kan dat altijd op een later tijdstip nog fixen.
Ik ook, daarom google ik altijd op “imgur desktop on mobile”, dan heb je hem. :mrgreen:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 21:20
door cassie127
Suus schreef:Er zit waarschijnlijk ergens een bug in de aansturing van de schermen want dit probleem duikt de afgelopen maanden onregelmatig en op verschillende plekken steeds weer op.
Wat ik begreep is dat het met name gebeurt na een update van de software

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 21:43
door Mikos
De reden heb ik hierboven al genoemd... :wink:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 15 sep 2019, 21:46
door ODRAIL
Dat klop ja.

Maar kan daar dan niet naar gekeken worden om zulke fouten te voorkomen?

Want voorkomen is beter dan genezen.