Pagina 208 van 213

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 22 feb 2020, 07:33
door umbusko
Zou je dit oude probleem opnieuw willen melden? Op (sommige?) buitenlandse stations wordt standaard spoor 1 aangegeven, terwijl dat onzin is. Om het gemakkelijk te houden komen aansluitende treinen blijkbaar uit een database die wel spoornummers aankan en kloppen die dan weer wel. :') Suggestie zou zijn om óf het probleem op te lossen of dan toch liever standaard géén spoor te tonen i.p.v. het foute spoor 1.

Afbeelding

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 22 feb 2020, 11:58
door Mikos
Dit issue staat al sinds de vorige melding op de lijst, maar heeft een lage prioriteit. Er zijn vele zaken die ook op die lijst staan die een hogere prioriteit hebben en eerst opgelost worden.

De rest heb ik doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 22 feb 2020, 14:43
door umbusko
Dat was in augustus... :X
Maar goed, als er geen prioriteit is voor foute info kunnen we daar moeilijk tegen opboksen. -o-

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 22 feb 2020, 15:15
door Z2N
Nou ja, de binnenlandse reisplanner die voor internationale reizen foute data heeft is niet zo'n groot probleem nee. Voor internationale reizen kan je sowieso beter Hafas gebruiken (dat ook in de NSI-app zit).

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 22 feb 2020, 16:02
door umbusko
Het is toch niet raar om je reis Herzogenrath-Maastricht in de NS-app te plannen? Daar staan de Nederlandse storingen namelijk ook in. Staat er spoor 1 en ga je daar braaf staan, dan kun je de trein op spoor 3 nog wel eens missen, temeer daar er geen CTA's of andere borden zijn (alleen zo'n eenregelig ding).
Maak er dan op zijn minst spoor 0 van (bestaat niet, dus ga je ter plekke kijken hoe het zit) of gewoon geen spoor, dat moet toch niet zo lastig zijn.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 22 feb 2020, 16:46
door Daniel
Scherm 30209 in de westelijke perrontunnel van Haarlem, de helft van een TB14, toont slechts een egaal lichtblauw scherm.
Gevolg is dat de vertrekkende treinen in het komende kwartier niet op de TB14 te zien zijn.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: za 22 feb 2020, 16:54
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 23 feb 2020, 19:19
door candelaer
In de 4216 in de coupe bij deur 1/2 hapert de omroep en kan ik de inlogpagina voor de wifi niet bereiken.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 23 feb 2020, 21:42
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 23 feb 2020, 22:35
door Aking
Utzlif001 te Utrecht Zuilen doet niks, zowel boven als besneden zijn de knopjes non-doingiets

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: zo 23 feb 2020, 22:53
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 13:54
door Suus
Afbeelding

30209 te Haarlem ingang busstation Zuidertunnel (naast Burger King).

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 13:57
door jjasloot
jjasloot schreef:Scherm 11931 in de stationshal in Almelo vond de storm zo indrukwekkend dat hij er in is blijven hangen

[afbeelding weg]


Mag ik deze nog eens een trap geven? Vandaag is dit scherm nog steeds bezig over de eerste storm. Precies hetzelfde beeld als bij de eerste melding

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 14:02
door trolly
Suus schreef:30209 te Haarlem ingang busstation Zuidertunnel (naast Burger King).


Zuidertunnel? Mijn laatste update van Haarlem is een oost- en een westtunnel (sinds 1908). Heb ik iets gemist?

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 14:04
door Suus
Oh, dan is het de Westertunnel en was ik in de war met Den Haag HS.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 14:09
door TLP
trolly schreef:
Suus schreef:30209 te Haarlem ingang busstation Zuidertunnel (naast Burger King).


Zuidertunnel? Mijn laatste update van Haarlem is een oost- en een westtunnel (sinds 1908). Heb ik iets gemist?

Maar...
Daniel schreef:Scherm 30209 in de westelijke perrontunnel van Haarlem, de helft van een TB14, toont slechts een egaal lichtblauw scherm.
Gevolg is dat de vertrekkende treinen in het komende kwartier niet op de TB14 te zien zijn.
Mikos schreef:Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 14:10
door Suus
Ik onthoud alleen klachten van schermen waar ik foto’s van heb gezien (A).

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 14:26
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 17:29
door Meltrain
In stel 9572 ontbreekt bij deur 20 van een van de klapstoelen de zitting.
Wel een raar nummer overigens, want het stel heeft maar zestien deuren.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: ma 24 feb 2020, 17:43
door Mikos
De bakken van de VIRM hebben een vaste nummering, zo heeft iedere bak een uniek deurnummer. Bij de viertjes "missen" er volgens die gedachte twee bakken, waardoor die deurnummers er ook niet zijn.

Klapstoel doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: wo 26 feb 2020, 07:53
door candelaer
In de 4097 kan ik bij deur 9/10 de inlogpagina van de wifi niet openen.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: wo 26 feb 2020, 11:56
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: wo 26 feb 2020, 23:12
door Reiziger Delft
In de motorbak van DDZ-stel 7504 werkt het OBIS-scherm aan de kant van de cabine niet, de kant van deuren 23 en 24. Het scherm staat wel aan, maar is zwart met flitsende witte strepen er doorheen.

Op station Woerden werkt het scherm van poortje 1.3 niet. Je kan er wel uitchecken, maar het scherm is en blijft zwart. Dit op de loopbrug, centrumzijde, uitcheckkant.

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: wo 26 feb 2020, 23:24
door Mikos
Doorgegeven. :pos:

Re: Doorgeefluik

Geplaatst: do 27 feb 2020, 11:09
door JordiBrabant
Was er al melding gemaakt dat op station Arnemuiden spoor 1 drie glasplaten missen uit het wachthokje? Nummers kon ik niet vinden. Afbeelding
Edit 1: Ook op station Arnemuiden hebben paaltjes C2 en C3 last van het zwartevlekkenvirus.
Edit 2: Met het wachthokje van spoor 2 is ook wat mis: het glas links van het bankje zit niet (meer) bevestigd met kit/rubber, het trilt dus enorm in de wind en het zal niet lang duren voordat het er ook uit ligt. Afbeelding