Kruidvat

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Nicketick
Berichten: 711
Lid geworden op: do 23 jan 2014, 19:22

Re: Kruidvat

Bericht door Nicketick »

ICE11 schreef:Heel spijtig dat men kennelijk bij Kruidvat niet van buitenlandse klanten houdt. Op hun website staat, dat creditcard als betaalmiddel mogelijk is, maar de treinkaartjes kan je alleen met I-Deal betalen. Net door een telefoontje met de klantenservice bevestigd. Dus geen kans voor mij, omdat ik geen NL-rekening heb (en momenteel ook geen tijd voor een rit de grens over)..... :roll:
Tip: Als je vaker tegen dit probleem aanloopt kan je een rekening openen bij bunq. Hier kan je een gratis bankrekening openen (je betaalt alleen voor je optionele bankpas) waarmee je iDeal (en Sofort mocht je in Duitsland wonen) betalingen kan doen.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kruidvat

Bericht door Geert »

ICE11 schreef:Heel spijtig dat men kennelijk bij Kruidvat niet van buitenlandse klanten houdt. Op hun website staat, dat creditcard als betaalmiddel mogelijk is, maar de treinkaartjes kan je alleen met I-Deal betalen. Net door een telefoontje met de klantenservice bevestigd. Dus geen kans voor mij, omdat ik geen NL-rekening heb (en momenteel ook geen tijd voor een rit de grens over)..... :roll:
Waarschijnlijk kan dat niet omdat de treinkaartjes als waardepapieren gezien worden, en ze geen chargebacks van de creditcard willen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten