https://www.tweedekamer.nl/kamerstukken ... 2023P17659
Edit: oktober natuurlijk inderdaad
De NS heeft alleen indirect te maken met de moties. De minister zal moeten kijken of deze moties overgenomen worden in de nieuwe HRN-concessie en eventueel uitleg moeten geven aan de Tweede Kamer waarom een motie niet overgenomen wordt.
Ze hebben ook een mooie website: https://www.heurotrain.com/sirvinniei schreef: ↑ma 13 nov 2023, 16:53 De vervoerder bestaat welgeteld één maand https://www.oozo.nl/bedrijven/amsterdam ... otrain-b-v .
Ben benieuwd waar ze financiering hebben gevonden.
Hoe dan ook: concurrentie op Amsterdam-Londen is altijd goed.
Precies wat ik dacht. Zolang het geen subonderdeel is van FS (wat dan een geldschieter zou kunnen zijn), is het compleet gebakken lucht naar mijn idee.Suus schreef: ↑ma 13 nov 2023, 20:50 15 keer per dag naar Londen met tussenstops in Schiphol en Antwerpen en dienstregelingen ontworpen op basis van een ETR.1000. Volkomen ongeloofwaardig. Geen financiële onderbouwing, geen enkel besef van de grenscontroles, van de regels voor de Eurotunnel of van materieel überhaupt. Flopvoorstel al voordat het was ingediend. Kan rechtstreeks naar de papierbak.
Dat is een bedrijf wat kijkt of er ergens op de markt vraag naar bestaat voordat er een investering in gedaan wordt. Het lijkt dus juist de bedoeling te zijn wat lucht te bakken, om te zien hoeveel mensen die lucht wel lekker vinden ruiken.https://www.heurotrain.com/ schreef:A project conducted by Marveltest
Waar haal je dat vandaan?Dat is een bedrijf wat kijkt of er ergens op de markt vraag naar bestaat
Die eerste twee ritten die QBuzz aanvraagt liggen precies in het pad van de ICE 121 en de ICE 105 .Daniel schreef: ↑ma 13 nov 2023, 17:29 Nog eentje: https://www.acm.nl/nl/publicaties/meldi ... -frankfurt
Qbuzz wil dus ook naar Frankfurt gaan rijden waarbij binnenlands vervoer mogelijk is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten