Studenten willen vrij reizen op Goede Vrijdag

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Studenten willen vrij reizen op Goede Vrijdag

Bericht door Daantje »

Vind het erg jammer dat het pas zo laat bekend geworden is. Ik was vandaag erg graag nog even een dagje naar huis gegaan maar omdat ik een retourtje à 18.80 iets te duur vond heb ik het laten schieten :?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Studenten willen vrij reizen op Goede Vrijdag

Bericht door tsov »

Nou, ik hoorde dus toen ik in Amsterdam in de trein terug stapte dat omroepbericht en geloofde het niet... Toen las ik het toen ik thuis kwam op internet... Dat kaartje wordt dus opgestuurd :wink:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Studenten willen vrij reizen op Goede Vrijdag

Bericht door AppleMoose »

We zijn en blijven ook echte Hollanders ook he :lol: Maakt NS een keer een mooi gebaar door vandaag de OV-kaart geldig te laten zijn en geven ze geld terug aan die personen die toch een kaartje hebben gekocht, is het weer niet goed! Nu was de actie weer te laat, te verwarrend etc. :roll: wees nou gewoon 's een keertje blij menschen! :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Studenten willen vrij reizen op Goede Vrijdag

Bericht door deadlock »

Nederlanders zijn azijnzeikers en we hebben een reputatie hoog te houden, je weet tog :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Studenten willen vrij reizen op Goede Vrijdag

Bericht door Justin »

tsov schreef:Nou, ik hoorde dus toen ik in Amsterdam in de trein terug stapte dat omroepbericht en geloofde het niet... Toen las ik het toen ik thuis kwam op internet... Dat kaartje wordt dus opgestuurd :wink:
Hier dus ook... gelukkig was het kaartje maar 2 euro (Utrecht Centraal-Utrecht Zuilen dagretour, uiteindelijk alleen maar een enkeltje Zuilen-Centraal gedaan), maar toch... kan ik weer twee euroknallers van kopen ;)

Het was beetje scheef allemaal... vanmiddag in bus 53 naar Utrecht CS moest ik wel 4 strippen stempelen, maar in bus 3 van Utrecht CS naar Zuilen werd er weer niet gestempeld (behalve bij mij, omdat ik wel mn strippenkaart tevoorschijn haalde), en oooh.... :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten