Statistieken: méér dan cijfertjes.

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Suus

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Berichtdoor Suus » vr 01 nov 2019, 20:35

Ik weet nog niet of er nog meer buitenlandse trajecten bij komen dit jaar, maar met de stand van 31 oktober ben ik voor dit jaar behoorlijk tevreden *O*

Afbeelding
Rame à l'approche

JordiBrabant

Berichtdoor JordiBrabant » vr 08 nov 2019, 20:36

Het lijkt zo futiel; stationnetjes bezoeken, maar toch gaat er veel tijd in zitten, veel meer dan gewoon lijntjes doen. Ik kan nu met trots zeggen dat ik alle stations waar de 1100, klassieke lijn en HSL, langs komt bezocht heb. Een station bezoeken betekent niet ermee met de trein stoppen, het betekent uitstappen uit de trein, uitchecken een verder gaan met een volgende trein, of ander vervoermiddel. En passant heb ik ook de twee overige Rotterdamse stations afgevinkt. Volgende doel: heel Brabant afvinken.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.

Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Berichtdoor Wubbo » za 09 nov 2019, 17:39

Sterkte alvast met Hindeloopen en Workum (voor als je aan Friesland toekomt).

gpvos

Berichtdoor gpvos » zo 10 nov 2019, 13:34

Wubbo schreef:Sterkte alvast met Hindeloopen en Workum (voor als je aan Friesland toekomt).

Wat is het probleem? Je kan eenvoudig vanuit Sneek om xx:03 in Hindeloopen aankomen, vertrek om xx:27 naar Workum, aankomst xx:32,en vertrek richting Stavoren om xx:59. Binnen een uur twee stations afgetikt, en op allebei 20-25 minuten om de omgeving van het station te bekijken. Werkt ook in omgekeerde richting. Of bedoel je iets anders? Hindeloopen is best een aardig stadje, je kan daar ook even de 20 minuten van het station naar het stadje lopen en daar een uur rondhangen.
Asa-Utvr

Terug naar “OV in Geheel Nederland”