Statistieken: méér dan cijfertjes.

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Suus »

Ik weet nog niet of er nog meer buitenlandse trajecten bij komen dit jaar, maar met de stand van 31 oktober ben ik voor dit jaar behoorlijk tevreden *O*

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1482
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door JordiBrabant »

Het lijkt zo futiel; stationnetjes bezoeken, maar toch gaat er veel tijd in zitten, veel meer dan gewoon lijntjes doen. Ik kan nu met trots zeggen dat ik alle stations waar de [serie=Intercity|2019|Den Haag Centraal - Eindhoven1100[/serie], klassieke lijn en HSL, langs komt bezocht heb. Een station bezoeken betekent niet ermee met de trein stoppen, het betekent uitstappen uit de trein, uitchecken een verder gaan met een volgende trein, of ander vervoermiddel. En passant heb ik ook de twee overige Rotterdamse stations afgevinkt. Volgende doel: heel Brabant afvinken.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Wubbo »

Sterkte alvast met Hindeloopen en Workum (voor als je aan Friesland toekomt).
gpvos
Berichten: 590
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 01:19

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door gpvos »

Wubbo schreef:Sterkte alvast met Hindeloopen en Workum (voor als je aan Friesland toekomt).
Wat is het probleem? Je kan eenvoudig vanuit Sneek om xx:03 in Hindeloopen aankomen, vertrek om xx:27 naar Workum, aankomst xx:32,en vertrek richting Stavoren om xx:59. Binnen een uur twee stations afgetikt, en op allebei 20-25 minuten om de omgeving van het station te bekijken. Werkt ook in omgekeerde richting. Of bedoel je iets anders? Hindeloopen is best een aardig stadje, je kan daar ook even de 20 minuten van het station naar het stadje lopen en daar een uur rondhangen.
Verder ben ik van mening dat de overstap van 28 minuten tussen de RB61 en de IC op Hengelo vernietigd moet worden.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door ODRAIL »

Hieronder een site met vertragingscijfers per station:

https://vertraagd.com/blog/stations-blogpost
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Vinny »

gpvos schreef:
Wubbo schreef:Sterkte alvast met Hindeloopen en Workum (voor als je aan Friesland toekomt).
Wat is het probleem? Je kan eenvoudig vanuit Sneek om xx:03 in Hindeloopen aankomen, vertrek om xx:27 naar Workum, aankomst xx:32,en vertrek richting Stavoren om xx:59. Binnen een uur twee stations afgetikt, en op allebei 20-25 minuten om de omgeving van het station te bekijken. Werkt ook in omgekeerde richting. Of bedoel je iets anders? Hindeloopen is best een aardig stadje, je kan daar ook even de 20 minuten van het station naar het stadje lopen en daar een uur rondhangen.
Hindeloopen zou je eigenlijk moeten aandoen als er skûtsjesilwedstrijden zijn; (https://www.ifks.frl/wedstrijden/locaties/hindeloopen/) het toch wat bejaarde stadje verandert dan in een compleet gekkenhuis.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
ibodejoode
Berichten: 101
Lid geworden op: za 28 nov 2015, 22:46

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door ibodejoode »

Dat wil ik even corrigeren. Hindeloopen is een groot gedeelte van het jaar druk tot zeer druk. De jachthaven is qua opp. net zo groot als de stad, er zijn 2 campings waar 4-5 x meer mensen verblijven dan de stad zelf heeft (750 inw). Aan dagjestoeristen, nu het hele jaar, komen er nog velen bij. Helaas niet met de trein omdat de afstand halte - stad ca. 2,5 km is en de frequentie 1x per uur. Er is dus dan ook een fors parkeerprobleem.
Laatst gewijzigd door Zugführer op vr 13 dec 2019, 21:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, tapatalk ondertekening verwijderd
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Ardan »

ibodejoode schreef:De jachthaven is qua opp. net zo groot als de stad
Zegt dat iets over de jachthaven of zegt dat iets over de stad? :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Suus »

Er zit nog een internationale reis voor dit jaar in de planning, maar die gaat volledig over al bereden spoorlijnen, dus hierbij kan ik mijn laatste overzicht van in 2019 bereden spoorlijnen laten zien *O*

Afbeelding

Noordelijkste punt: Een punt langs de spoorlijn Karlskrona - Karlshamn
Zuidelijkste punt: De spoorlijn tussen Petit-Vaux en Savigny-sur-Orge
Westelijkste punt: Saint-Rémy-lès-Chevreuse
Oostelijkste punt: Gdańsk Główny

Wil je inzoomen op de kaart, dan kan dat via deze link: https://drive.google.com/open?id=1qeOQd ... sp=sharing
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Daniel »

Mijn extremen voor dit jaar per spoor...

Noordelijkste punt: Eemshaven
Zuidelijkste punt: Würzburg Hbf
Oostelijkste punt: Göttingen (maar heel ietsjes oostelijker van m'n zuidelijkste punt)
Westelijkste punt: Hoek van Holland Haven

Valt toch niet tegen voor een jaar dat voorbij gevlogen is zo druk dat het was.
Als ik overigens ook niet-OV stukjes meeneem wordt het oostelijkste en zuidelijkste extreem Schlüsselfeld.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door julsteren »

Ik hou in principe niks bij, maar de extremen wil ik wel even noteren *O*

Noord: de spoorlijn door de haven van Władysławowo.
Oost: Hel, het eindpunt van datzelfde spoorlijntje.
Zuid: Luxemburg.
West: station Kensington Olympia in het westen van Londen.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Z2N »

De statistieken voor dit jaar staan voor mij ondertussen ook wel vast:

Noord: Elgin, Schotland
Oost: Košice, Slowakije
Zuid: Budapest, Hongarije
West: Dublin-Kilmainham, Ierland

Aantal bezochte landen: 11 (Nederland, België, Frankrijk, Verdeeld Koninkrijk (Engeland, Wales, Schotland), Ierland, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Denemarken)
Aantal nieuw bezochte landen: 5 (Ierland, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Denemarken)
Aantal ritten per nachttrein: 3
Aantal vaarten per internationale veerboot: 4

Meest gebruikte treinverbinding: [serie=Intercity|2020|Utrecht Centraal - Leiden Centraal8800[/serie]
Meest gebruikte busverbinding: Lijn 12 (In Memoriam)

Zowel het meest oostelijke als het meest westelijke punt zijn voor mij een nieuw uiteinde, ondanks het eerste bezoek aan Scandinavië blijft het noordelijkste punt in Schotland. Het zuidelijkste punt is noordelijker dan gepland, maar daar helpt de constante stroom aan SNCF-stakingsdagen niet mee. Verder wordt dit het eerste jaar sinds 2006 dat ik niet in Zwitserland ben geweest, de wisselkoers die bijna vijf jaar na de Frankenshock langzaamaan weer richting dat niveau stijgt (vandaag: 1 euro = 0,92 CHF) helpt daarin niet. Of ik volgend jaar dezelfde afstanden ga afleggen is nog onzeker (er komt onderhoudswerk aan voor mijn enkel in januari), maar mijn doelstelling om alle 27 landen van de EU voor mijn 27e af te leggen lijkt nog prima haalbaar. :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
PatrickM
Berichten: 1977
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door PatrickM »

Daar gaan we dan:
Noord: Aarhus H
Oost: Lund C
Zuid: Luxemburg-Stad
West: Poperinge
Bezochte landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Zweden
Ik heb dit jaar veels te weinig gereisd (3 dagen vakantie plus nog een week excursie, de rest van de vakanties heb ik praktisch fulltime gewerkt) en de weekendjes weg hebben ook niet echt bijgedragen aan het aantal kilometers, dus daar moet ik volgend jaar eens verandering in gaan brengen. Eerste reis staat op de planning voor begin januari (retourtje Oostenrijk) dus dat tikt al flink aan.
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door dennistd »

Noord: North Queensferry, Schotland
Oost: Babice nad Svitavou, Tsjechië
Zuid: Brno hlavní nádraží, Tsjechië (als je trams ook meerekent: Fulpmes, Oostenrijk)
West: North Queensferry, Schotland
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Ardan »

Ergens begin dit jaar ben ik opgehouden met kilometers bijhouden. dat deed ik altijd trouw, maar ik maak zo veel pretrondjes en het is zo veel opschrijf- en opmeetwerk dat ik er mee ben gestopt. Lekker om je heen kijken en gewoon genieten van je reis is leuker dan steeds op je bonnenboekje te moeten schrijven :X
Ardan op 31 december 2018, net geland uit Wenen schreef:Dit was me het jaartje wel *trein* :D :pos: Nog maar zien hoe ik dit volgend jaar kan verbeteren :')
Nou, dat is wel gelukt, al had ik mezelf in de eerste helft van het jaar voor gek verklaard als ik zei dat dit me zou lukken :')

Noord: Hamburg-Barmbek, Duitsland, 53,5 NB
Oost: Eschede, Duitsland, 10,2 OL
Zuid: Ilhabela, Brazilië (heel ruim verbeterd) 24 ZB
West: Atlanta, Verenigde Staten (ook wat verbeterd) 85 WL

Bezochte landen: 6, in 3 werelddelen (Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Verenigde Staten, Brazilië (nieuw)) Vorig jaar: 9. Geen België dit jaar!
Bezochte metronetten: Amsterdam, Rotterdam, Hamburg, Wuppertal, Londen (nieuw), São Paulo (nieuw), New York (nieuw, wel gezien maar niet mee gereisd)
Bezochte tramnetten: Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Köln, Duisburg, Düsseldorf, Essen/Mülheim/Oberhausen, Bochum, Gelsenkirchen, Dortmund, Bremen, Hannover, Bielefeld

Zal ik het nog eens zeggen?

Dit was me het jaartje wel *trein* :D :pos: Nog maar zien hoe ik dit volgend jaar kan verbeteren :')

Okee serieus: er is nog een hoop laaghangend fruit in Europa dat ik nog wil binnenharken. Ierland, Italië, Noorwegen, ondanks dat ik al zo veel moois heb gezien is het eigenlijk een schande dat een reiziger én treinliefhebber als ik nog nooit op Interrail is geweest...

Misschien nog even het aantal keer dat me het angstzweet is uitgebroken omdat ik niet meer thuis kon komen door willekeurig gedoe in het Buut'nland.
Twee keer per RE19 uit Duisburg, dat ik in plaats van 23:15 een uur later in Arnhem C kwam en de laatste trein naar Devsko moest missen. Eén oorzaak weet ik niet, de andere keer lukte het ontkoppelen niet tussen het treindeel dat wel en het deel dat niet naar Nederland mag rijden.
De derde keer was vanuit Hannover, door een aanrijding bij Porta Westfalica. Mijn RE uit Hannover naar Rheine raakte vertraagd, waardoor de RB61 die normaal vanaf Kirchlengern een half uur achter je rijdt nu ineens vlak voor me kwam te rijden. Gelukkig werd die in Rheine even vastgehouden zodat we alsnog konden overstappen.
Toch geeft twee keer de laatste aansluiting missen (en dus een taxi vooruit moeten betalen) op circa 20 tripjes een mislukkingskans van zo'n 10%. Hmmm.
Ik doe ook maar wat
Cas
Berichten: 877
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Cas »

Ik kan nu wel mooi allemaal plekken op gaan noemen waar ik heen en weer weg ben gevlogen, maar ik zal het houden op plaatsen waar ik van of naar heb gereisd met (interstedelijk) OV:

Noord: China, Kunming South bus station
Oost: Taiwan, Taipei Station
Zuid: Singapore, Woodlands Train Checkpoint
West: Den Haag Centraal :')

Ik weet niet precies zeker of Taipei of Kunming noordelijker ligt en krijg het nu ook niet makkelijk gecheckt, dus hou ik het maar zo.
Natuurlijk is dit enigszins valsspelen, dus volgend jaar hou ik het gewoon bij Europa. Tegen die tijd ben ik hopelijk ook weer eens een keer vanuit Nederland met de trein ergens heen geweest, zodat ik meer heb dan een enkele nachttrein 10 jaar geleden.
請勿靠近車門
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Z2N »

Taipei ligt op 25,03° NB, Kunming op 24,90°, dus ligt Taipei noordelijker. Den Haag ligt echter op 52,07°, dus dat maakt het makkelijker checken. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Wannes »

Mijn extremen voor dit jaar:
Noord: Groningen
Oost: Groningen
Zuid: Amagne-Lucquy
West: Middelburg
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door ArrivaBas »

Aangezien ik niet verwacht dat ik voor de jaarwisseling nog een openbaar vervoermiddel instap volgen hier mijn statistieken en uitersten.
Dit jaar is de categorie 'Claims' nieuw in mijn statistieken. Deze is ingevoerd naar aanleiding van drie van de vier incidentele treinreizen in de eerste helft van het jaar, waarbij elke keer minimaal één trein uitviel.
Verder is het aantal kilometers per trein significant hoger dan ooit te voren. Reden hiervoor is de OV-studentenkaart waarmee ik sinds september 2019 vrijwel dagelijks heen en weer reis tussen Dordrecht en Tilburg voor mijn studie. Verder heb ik nog de nodige OV-kilometers gemaakt tijdens de vakantie in Oostenrijk. Na de kapotte bovenleiding van donderdag 19 december heb ik op de valreep nog even het westelijkste punt iets verlegd van Barendrecht naar Roosendaal wegens omreizen *O* .

OV-Kilometers (afgerond op gehele getallen):
Trein: 5638 km
Bus 322 km
Tram 0 km
Bus 0 km

Uitbetaalde vertragingsclaims:
€ 16,- over drie ingediende en uitbetaalde claims.

Uiterste punten (Niet allemaal per OV):
Noord: Lelystad (NL) (2018: Slagharen (NL))
Oost: Bielerhöhe (AT) (2018: Klagenfurt (AT))
Zuid: Bielerhöhe (AT) (2018: Rateče (AT/IT/SI))
West: Roosendaal (NL) (2018: Hoek van Holland (NL))

Bezochte landen:
2019: 3 (Nederland, Duitsland, Oostenrijk)
2018: 6 (Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Italië, Slovenië)
Hiermee wordt 2019 het eerste jaar sinds 2012 dat ik niet in België ben geweest.

Wat valt er in 2020 te verwachten?:
OV-kilometers stijgen nog harder door Studenten-OV.
Minder vertragingsclaims: Ondanks de nodige ervaring met opgesloten zitten in een defecte trein en omreizen verwacht ik weinig storingen.
In februari maak ik mogelijk een retourtje Brussel voor een studiegerelateerde vakbeurs.
Interrail in de zomervakantie. De uitslag van #DiscoverEU volgt over 2-4 weken en de winkans in Nederland is een van de hoogste van alle EU-lidstaten. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Mdk
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Mdk »

Verzoekje voor de luitjes hier die beter met code zijn dan ik, en misschien een vrij halfuurtje hebben. Ik wilde eigenlijk mn busreisjes op een kaart gaan zetten. Maar ik loop er tegenaan dat busbanen etc. Niet gepakt worden door brouter, omdat deze niet voor normaal vervoer toegankelijk zijjn.
Wat ik eigenlijk nodig heb is een stukje code zoals degene hieronder (waarvoor dank dennistd) maar dan toegespitst op bussen.
dennistd schreef:

Code: Selecteer alles

---context:way   # following code refers to way-tags

assign turncost 0
assign initialcost 0

assign costfactor
  switch railway=abandoned 10
  switch railway=disused 5
  switch railway=light_rail 1
  switch railway=narrow_gauge 1
  switch railway=preserved 2
  switch railway=rail 1
  switch railway=subway 1
  switch railway=tram 1
  100000

---context:node  # following code refers to node tags

assign initialcost 0
Verder fijne kerst enzo joejoe
Bij twijfel altijd klagen
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door JothamvW »

Ik hou kilometers niet bij; maar toch maar even mijn extremen voor dit jaar...

Noord: Haantjes/Appelhof, Formerum (Terschelling)
West: Goes
Zuid+Oost Aachen Hbf

All-time:
Noord:Eemshaven
West: Heathrow Terminal 5
Zuid: Aachen Hbf
Oost: Weener
Laatst gewijzigd door JothamvW op zo 29 dec 2019, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Cas
Berichten: 877
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Cas »

Z2N schreef:Taipei ligt op 25,03° NB, Kunming op 24,90°, dus ligt Taipei noordelijker. Den Haag ligt echter op 52,07°, dus dat maakt het makkelijker checken. (A)
Goeiemorgen :') Dan zal mijn noordelijkste station wel Amsterdam Amstel zijn.
請勿靠近車門
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door umbusko »

In 2019 kom ik op de volgende extremen:

Noord: Quiraing, Skye.
Oost: Piešťany.
Zuid: Bratislava.
West: Quiraing, Skye.

Landen dit jaar: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië, Slowakije, Polen, Frankrijk, Engeland, Schotland (nieuw), Wales (nieuw). En een nieuw record: acht landen in drie dagen tijd. :mrgreen:

2018:
Spoiler: show
Noord: Haarlem.
Oost: Athene. Per OV: Stratená (SK).
Zuid: Athene. Per OV: Marseille.
West: Parijs.

Landen 2018: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Tsjechië, Slowakije, Griekenland.
En of all time:
Spoiler: show
Noord: Flåm, Noorwegen.
West: San Francisco; zonder vliegtuig Quiraing, Skye.
Oost: Istanbul; zonder vliegtuig Athene.
Zuid: Waco, Texas (of een plek daar in de buurt); zonder vliegtuig Methone, Griekenland.

Landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Monaco, Spanje, Italië, Vaticaanstad, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië, Slowakije, Polen, Hongarije, Griekenland, Turkije, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Engeland, Schotland, Wales, USA (Texas + San Francisco).
gpvos
Berichten: 590
Lid geworden op: za 30 okt 2010, 01:19

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door gpvos »

Welke routes ik precies heb bereden hou ik niet per jaar bij, alleen per leven. De extremen van dit jaar:

West: een punt bij Buttevant, tussen Mallow en Limerick Junction (hier kom ik bijna elk jaar wel langs, maar altijd is het dan te donker om buiten iets te zien)
Zuid: Châteauroux (ook bijna elk jaar, maar niet altijd per trein)
Oost: Warszawa Powiśle
Noord: Aarhus H
Verder ben ik van mening dat de overstap van 28 minuten tussen de RB61 en de IC op Hengelo vernietigd moet worden.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3406
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Zugführer »

Heb dit topic even verplaatst naar de ontmoetingshoek, aangezien het al jaren veranderd is in een persoonlijke statistiekenhoekje.
En meteen ook maar mijn duit in het zakje: *O*
Ik probeerde dit jaar elke maand tenminste 1000 kilometer met de trein te reizen en dat is ruimschoots gelukt :D
Ook de categorie "veer" deed het goed dit jaar, mede door uitstapjes naar Zweden en de Isle of Man.

Code: Selecteer alles

             2015   2016   2017   2018   2019
Trein       18959  16392  14736  28580  24628
Bus          2551   1425    741   2033   1136
Tram           13     28      7    288    128
Metro          30     18      9     59     67
Veer            4      3    255     84    654
Kabelbaan       6      3      0      0      6
Zweeftrein      1      0      3      0     20
Totaal      21564  17868  15751  31044  26639
De uiterste plekken waar ik per OV terecht ben gekomen:
Noord: Västerås Central
Oost: Ropsten, eindhalte van de tunnelbana van Stockholm
Zuid: Innsbruck Hbf
West: Calf Sound, bushalte op de meest westelijke punt van de Isle of Man
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten