NS en Connexxion werken 9292 tegen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NS en Connexxion werken 9292 tegen

Bericht door Geert »

9292 laat ook voordeliger prijzen zien, maar dat is erg weggestopt. Zoals ik al zei: bij 9292 moet er vooral wat aan de interface gebeuren. Software die correct de looptijd van het ene geografisch punt naar het andere berekent is lastig te vinden; Google laat (of inmiddels liet?) je ook door water en snelwegen lopen. Wat meer instelmogelijkheden zou dan wel een goede aanvulling zijn.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: NS en Connexxion werken 9292 tegen

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:
Site van de vervoerder in combinatie met Google Maps werkt stukken beter, dan weet je tenminste zeker dat je echt de dichtstbijzijnde uitstaphalte vindt.
Ongelofelijk bewerkelijk. Moet ik eerst gaan nagaan welke vervoerder in welk gebied ook al weer actief is. Tot nu toe ben ik met 9292ov.nl overal weten te komen, en ik heb nooit de indruk gehad dat ik een zeer inefficiente route heb genomen. Meestal geeft de site ook meerdere keuzes. Ik loop ze overigens wel na, maar meestal alleen om te kijken of de overstappen die hij geeft haalbaar zijn. Tot nu toe ben ik zelfs in de kleinste gehuchtjes in Friesland en Limburg gekomen ;)
Nee dat hoef je niet na te gaan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS en Connexxion werken 9292 tegen

Bericht door Vinny »

#
# Het was op 15 augustus, toen door werkzaamheden Deventer-Rijssen eruit lag.
Het was al weer een aantal jaar geleden. Mogelijk is het nu wel verbeterd, maar sindsdien gebruik ik gewoon de website van de NS voor trajecten in Nederland en NS-Internationaal/NS-Hispeed voor verbindingen in het buitenland :wink:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten