Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
Geplaatst op: maandag 11 januari 2010 17:56
Laatst bijgewerkt: maandag 11 januari 2010 22:05
UTRECHT - Op de trajecten Utrecht-Rotterdam en Utrecht-Den Haag rijden deze week nog steeds minder intercity's dan normaal. Dat heeft te maken met een achterstand in het onderhoud van treinen. De NS kiest ervoor iedere keer slechts een paar treinen onder handen te nemen, om de andere op lengte te houden en daarmee de capaciteit te waarborgen.
Lees verder
Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39192
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
Ehm, het probleem was toch een groot aantal defecte treinen? Zetten ze dan nu defecte treinstellen in om treinen op lengte te houden? Lijkt me enigzins tegenstrijdig (en de reizigers schieten er allicht meer mee op als ze er juist wat meer onder handen nemen: liever één of twee dagen ellende dan inmiddels al bijna drie weken).NS-Reiziger schreef:De NS kiest ervoor iedere keer slechts een paar treinen onder handen te nemen, om de andere op lengte te houden en daarmee de capaciteit te waarborgen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
Ach als ze toch al VIRMS op halve tractie inzetten, waarom dan geen defecte erachterhangen en het goede stel op volle tractie? -O-
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
Ze willen vooral zoveel mogelijk stellen rijdend houden. Daarom worden kleinere (niet-veiligheids gerelateerde) defecten tijdelijk niet verholpen. Ook grondige reinigingen worden voorlopig opgeschort. Ik heb al een aantal bakken voorbij zien komen met enorme stukken grafitti erop.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=10&t=3533
Waarom brengt men hetzelfde probleem twee keer als nieuws?
Waarom brengt men hetzelfde probleem twee keer als nieuws?
Re: Voorlopig minder intercity's door achterstand onderhoud
Ik begrijp het artikel niet. Het klinkt als: we hebben bakken met werk, maar we gaan het niet doen. Als stellen defect zijn moet je ze toch repareren, in ieder geval als ze zo defect zijn dat je ze niet meer in kan zetten? Dat is nu het grote probleem, te veel stellen die je niet in kan zetten. Dan moet je daar toch met man en macht aan werken om die weer in bedrijf te krijgen, en niet maar een paar stellen per week? Zo zijn we tot de komende winter bezig...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten