Reiziger Ddrs schreef:Hij bedoelt vast dat de mcn tot
Amf rijdt, maar de treinen wel nogsteeds verder rijden naar
Lw 
(En op de NoordOost wordt natuurlijk vaak zat ook al in Utrecht van machinist gewisseld)
Ja dat klopt, de hc's rijden in de regel wel wat verder door.
Ik snap eerlijk gezegd zelf ook niet hoe de diensten gepland worden. Zo kom je bv in
Ddr geregeld personeel uit
Ekz tegen, terwijl de standplaats
Ddr zelf niet boven
Asd komt.
@Caspar: Een persoonlijk prestatiegericht bonussysteem is wellicht wat veel van het goede. Het blijft natuurlijk altijd een momentopname en om dan iemand meteen te korten als je die net treft op een mindere dag lijkt me niet eerlijk. De bakker staat ook niet elke dag even vrolijk achter de toonbank. Dat neemt niet weg dat je mensen veel meer individueel zou moeten gaan aanspreken. Ik werk me een slag in de rondte, maar als ik merk dat een ander er de kantjes vanaf loopt, dan motiveert dat niet echt.
Wel bestaat er een jaarlijkse prestatiegerichte bonus te vergeven als er bepaalde targets op het gebied van klanttevredenheid en punctualiteit gehaald worden.
Ben jij overigens al met je gebiedsverkenning bezig dat je op Hfdo was vorige week?
Vallend blad maakt rails glad.