Motieregen om OV-chipkaart klantvriendelijker te maken

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-beheerder
Berichten: 11920
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:43
Locatie: Den Haag
Contact:

Motieregen om OV-chipkaart klantvriendelijker te maken

Berichtdoor Geert » Wo 19 Mei 2010, 21:15

Motieregen om OV-chipkaart klantvriendelijker te maken
Geplaatst op: woensdag 19 mei 2010 21:14
Laatst bijgewerkt: woensdag 19 mei 2010 21:15


AMSTERDAM - Met een veelvoud aan moties proberen kritische Tweede Kamerleden in te grijpen in het OV-chipkaartproject en de overstap van Amsterdam op het elektronisch openbaar vervoerbiljet uit te stellen.

Nadat dinsdag bekend werd dat de provincie Gelderland de persoonlijke gegevens van 168.000 reizigers lekte via een website, is voor een aantal partijen de maat vol. De Socialistische Partij (SP) vraagt Eurlings om de regio's de regie te ontnemen en zelf de controle te nemen.
Lees verder

Terug naar “OV in Geheel Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten