Rover noemt ov-chipkaart 'flop'

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Rover noemt ov-chipkaart 'flop'

Bericht door Fles »

Ik dacht dat het gewoon een kwestie was van "die dingen aan of uit zetten"? :?:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Rover noemt ov-chipkaart 'flop'

Bericht door Suus »

Zou het ook moeten zijn, er is dan ook een verschil tussen Buiten dienst (uitgeschakeld) en Buiten werking (defect). Maar omdat al die apparaten aan InfoXX zijn gekoppeld en er met de lijnfilms ook veel problemen zijn ga je al snel denken aan slecht werkende computersystemen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Rover noemt ov-chipkaart 'flop'

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:Ik maak trouwens dagelijks mee dat er in Utrecht stadsbussen rondrijden waar alle stempelautomaten en alle CICO's buiten dienst zijn. Mja, dan kan je wel ineens honderd keer zo vaak controleren, maar als ik niet MAG betalen, is dat toch echt niet mijn probleem. Gefaal is het natuurlijk wel.
Kijk voortaan is op de Infoxx of het knopje rechtsonderin VIC aan staat. Kans is vrij groot dat chauffeurs dat knopje hebben aangedrukt hebben, omdat het normaal voor alle overige schermen het terug knopje is...
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Rover noemt ov-chipkaart 'flop'

Bericht door marvinkok »

er komt dan ook groot in beeld te staan "Validatie Uit", en het kaartlezericoontje rechtsbovenin gaat ook op rood. Genoeg mogelijkheden om het te zien dus :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten