Alleen vandaag=2/9-dagkaart NS voor 2 pers-19,95

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Alleen vandaag=2/9-dagkaart NS voor 2 pers-19,95

Bericht door midnet »

alleen vandaag is via www.groupon.nl een dagkaart NS voor 2 personen @ €19,95 te bestellen-procedure net als bij de AH-kaartjes-met een code zelf via www ticket printen. Geldt maar hele korte periode van ong. 2 weken, en verder als gebruikelijk-ma/vr pas na 9.00.
Bart
Berichten: 1183
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 12:51

Re: Alleen vandaag=2/9-dagkaart NS voor 2 pers-19,95

Bericht door Bart »

Dank je voor de info! Precies wat ik nodig had nu ik de AH-kaarten ben vergeten. :)

Even de voorwaaarden gekopieerd:
  • Geldig van 3 september tot en met 12 september 2010 op werkdagen na 9 uur 's ochtends en op weekenddagen de hele dag
  • Je ontvangt de voucher van deze deal in de loop van 3 september 2010, dus mogelijk is deze de eerste dag niet volledig te gebruiken.
  • De dagkaart is geldig in de 2e klas van alle treinen van NS in heel Nederland voor 2 personen
  • De dagkaart is niet geldig op treindiensten geëxploiteerd door Arriva, Connexion, Synthus, Thalys en Veolia
  • Met toeslagkaartje ook te gebruiken in de ICE- en Fyra-treinen in Nederland
  • Geen restitutie mogelijk, zie ook Algemene Voorwaarden NS
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Alleen vandaag=2/9-dagkaart NS voor 2 pers-19,95

Bericht door midnet »

helaas nu te laat-voor de record:
Gisteren=WO 8/9 was er een precies dezelfde aanbod, met alles 1 week later, via telegraaftickets.nl. Stond een grote adv. van in die krant (niet de SPITS!), maar die zag ik pas savonds.
Het ziet er een beetje naar uit dat NS nieuwe afzetkanalen aan het testen is-wie weet zien wel elke woensdag in september wel in weer en ander medium dit aanbod.
Het zal de Kruidvatkaartje-gebruikers wel ontmoedigen-dat zijn vooral mensen die toch wel zouden gaan, maar nu voor minder.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten