Dan kan de machinist toch nog steeds niet plassen (daar ging de discussie over)? Een slag Zp-Odz of Ah-Ww duurt zo'n 2 uur, da's niet heel veel anders dan Rtd-Amr (2 uur 6 min). De NS-site is stuk dus ik kan niet kijken of Odz een toiletvoorziening heeft, Ah heeft dat wel maar daar is de kering te kort om naar het toilet te kunnen.Lange_Dre schreef:Naar mijn weten rijden de treinen van connexxion en syntus ook kleinere ritten als de nieuwe sprinters
Ik noem maar een willekeurige lijn zoals Rotterdam- Alkmaar...
Treinpersoneel eist betere toiletvoorziening
Re: Treinpersoneel eist betere toiletvoorziening
Re: Treinpersoneel eist betere toiletvoorziening
NOS.NL zegt:Fles schreef:Het zijn er 131 dus het gaat over meer dan 7 ton per plee. En dan denken dat iemand dat echt gelooft :N
http://nos.nl/artikel/203583-tweede-kam ... trein.htmlKosten
Minister Schultz van Haegen van Infrastructuur heeft er wel begrip voor dat niet in elke trein meer een toilet zit, onder meer vanwege de kosten. Een toilet laten inbouwen zou tussen de 200.000 en 400.000 euro per stuk kosten.
Dan is 100 miljoen toch echt wat extreem wat eerder vermeld werd door de NS. Of er moeten nog 300 sprinters bijkomen.
Re: Treinpersoneel eist betere toiletvoorziening
Precies, je wordt gewoon een rad voor ogen gedraaid met "heel duur". Maar eigenlijk is het gewoon geneuzel. Inbouwen die boel en rap wat
Re: Treinpersoneel eist betere toiletvoorziening
we bouwen gewoon geen toilet in, dan verliezen we de concessie op de stoptrein lijnen, en hebben we geen sprinters zonder toilet meer nodig
zie ook
zie ook
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 48 gasten