NS-personeel ontredderd na chaos op spoor

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

NS-personeel ontredderd na chaos op spoor

Bericht door Daniel »

NS-personeel ontredderd na chaos op spoor
Geplaatst op: maandag 6 december 2010 09:16
Laatst bijgewerkt: maandag 6 december 2010 09:18


AMSTERDAM – Werknemers van de NS zijn ontevreden over het beleid van hun werkgever nadat afgelopen weekeinde door sneeuwval opnieuw chaos ontstond op het spoor.
Dit schrijft Roel Berghuis van FNV Bondgenoten namens het personeel aan het bestuur van het bedrijf in een vertrouwelijke brief in handen van de Telegraaf. “Veel NS’ers berichtten mij dat ze totaal ontredderd waren en ook niet meer wisten wat te moeten doen.”

“De filmpjes op televisie van Prorail en NS beloofden heel wat. De reizigers dachten: nu zal het goed komen. Niets is minder waar”, aldus Berghuis over de reclame dat het spoorbedrijf winterklaar zou zijn.
“Uw personeel heeft alle zeilen moeten bijzetten en er ontstond grote verwarring over geen en onduidelijke logistieke informatie. De reizigers werden van perron naar perron gestuurd.”
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: NS-personeel ontredderd na chaos op spoor

Bericht door Fles »

Fijn ja. En die lui kunnen nu, bovenop het toch al nauwelijks uit te voeren werk, ook nogeens de klappen gaan vangen van ontevreden reizigers die reclamespotjes gezien hebben. Echt heel wakker gedaan directie :N :neg:
robert55
Berichten: 777
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 19:27

Re: NS-personeel ontredderd na chaos op spoor

Bericht door robert55 »

Mijn reiservaring van afgelopen zondag: trein uit Zandvoort wordt in Haarlem binnengenomen op het spoor waar de treinen naar Zandvoort normaal vertrekken. Conducteur heeft niet door dat er iets aan de hand is. Machinist hoort wel dat hij niet door gaat naar Amsterdam en stapt uit. Er is op dat moment in de trein niet omgeroepen dat de trein niet naar Amsterdam doorgaat, terwijl de machinist dat duidelijk dus weet.

Op wie moet ik nou boos zijn?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 162 gasten