<Naam>
<Adres>
<Postcode> <Woonplaats>
Betreft: teruggave onterecht afgeschreven saldo
Beste student,
Op woensdag 1 december heb je met je Studenten OV-chipkaart (kaartnummer < engraved ID>)
gereisd bij Connexxion, GVU, Breng of Hermes. Na een aanpassing van het OV-
chipkaartsysteem bij deze bedrijven, bleek het systeem je studentenreisproduct niet te herkennen.
Hierdoor is onterecht saldo van je Studenten OV-chipkaart geschreven.
Uiteraard gaan we er voor zorgen dat je dit saldo terugkrijgt. Vanaf 10 december staat het voor je
klaar bij een ophaalautomaat. Kijk op www.studentenov-chipkaart.nl voor een ophaalautomaat bij
jou in de buurt. Op de ophaalautomaat kies je voor ‘ophalen bestelling’. Volg daarna de instructies op
het beeldscherm.
Restitutie aanvragen hoef je dus niet te doen, het gaat vanzelf. Voor eventuele vragen kun je terecht
bij de Klantenservice van Connexxion op www.connexxion.nl of op 0900 - 266 6399 (lokaal tarief).
Connexxion, GVU, Breng en Hermes vinden het vervelend dat dit is gebeurd. Zij bieden hun
excuses aan voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice OV-chipkaart
Deze brief is automatisch aangemaakt en daarom niet ondertekend.
Teruggave onterecht afgeschreven saldo
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Teruggave onterecht afgeschreven saldo
For Your Railroad Adventures
Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo
Heb m vandaag ook door de bus gehad. Goed opgelost. :pos: Veel beter dan die omslachtige restitutieformulieren en stortingen op bankrekeningen.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo
Ja, alle studenten met een onterecht afgeschreven bedrag hebben die brief als het goed is ontvangen.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo
In het verleden deed Connexxion dit wel vaker rond 2007/2008 door bedragen klaar te zetten op de CiCo's.
Bij inchecken stond er:
NIEUW TARIEF
+7,20
Hierna moest je de buschauffeur vertellen dat je nog een 2e keer moest inchecken om ook daadwerkelijk in te checken.
Anders bij het uitstappen stond er GOEDE REIS en was je weer 4,00 kwijt. :')
Bij inchecken stond er:
NIEUW TARIEF
+7,20
Hierna moest je de buschauffeur vertellen dat je nog een 2e keer moest inchecken om ook daadwerkelijk in te checken.
Anders bij het uitstappen stond er GOEDE REIS en was je weer 4,00 kwijt. :')
For Your Railroad Adventures
Re: Teruggave onterecht afgeschreven saldo
Dat werd later automatisch bij de check-out gedaan (ipv voor de check-in)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten