NS stopt met reizigersvervoer ;)

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Fles »

Humor voor te lachen ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Yn4hP49PUms[/youtube]

:lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Daniel »

:lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door reisthijs »

:lol:
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Vinny »

De laatste opmerking deed me denken aan het hoge water in Limburg in 1995 (ja jongens en meisjes, als het niet vriest in de winter, regent het en dat deed het dat jaar heel erg hard)
"Dames en heren, deze trein rijdt vanwege overstromingen in Limburg niet verder dan 's Hertogenbosch. U kunt hier overstappen voor de richting Tilburg en Nijmegen. Op spoor vijf vertrekt de boot naar Maastricht."
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Michael 1988 »

Werd tijd. Hun beloofde wintergereedheid pakte de afgelopen weken niet zo geweldig uit. Begint het ook maar even te sneeuwen kun je er van uit gaan dat de treinen (bijna) niet rijden. Nu alleen Prorail nog die gaat stoppen en dan hoop ik dat hun opvolgers het veel beter gaan doen.
Abracadabram
Berichten: 241
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 02:56

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Abracadabram »

Michael 1988 schreef:Werd tijd. Hun beloofde wintergereedheid pakte de afgelopen weken niet zo geweldig uit. Begint het ook maar even te sneeuwen kun je er van uit gaan dat de treinen (bijna) niet rijden. Nu alleen Prorail nog die gaat stoppen en dan hoop ik dat hun opvolgers het veel beter gaan doen.
Euhm... Je bent toch (mag ik hopen) wel zo slim dat je inziet dat dit een grap is?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Vinny »

Michael 1988 schreef:Werd tijd. Hun beloofde wintergereedheid pakte de afgelopen weken niet zo geweldig uit. Begint het ook maar even te sneeuwen kun je er van uit gaan dat de treinen (bijna) niet rijden. Nu alleen Prorail nog die gaat stoppen en dan hoop ik dat hun opvolgers het veel beter gaan doen.
De opvolgers kunnen het alleen beter doen als de prijs van het treinkaartje en/of de overheidssubsidie aan de spoorsector significant verhoogd wordt. Afijn gewoon de SBB opbellen en vragen of ze Nederland voor een zacht prijsje over willen nemen, kan altijd natuurlijk :P
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Wubbo »

Het is natuurlijk flauwekul om te stellen dat het alleen beter kan als er geld bij moet. Door het beter inrichten van bestaande processen kun je ook winst halen, en dat hoeft niet eens geld te kosten (het kan zelfs geld opleveren). Ik durf de stelling wel aan dat als je net zo wintervast wil zijn als de Zwitserse bergspoorwegen je flink moet investeren, want de eisen die daar aan de infra gesteld zijn/worden zijn natuurlijk anders dan de eisen waarmee wij onze infra hebben opgebouwd. Maar er zijn altijd procesverbeteringen mogelijk!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Vinny »

Alles kan altijd beter. Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar om de infrastructuur in een "shape" te krijgen die de technici van ProRail wenselijk vinden is echt wel meer geld nodig dan dat er beschikbaar is. Dat is een feitelijke constatering. En daar doe je het mee. Iets met roeien, en riemen en zo...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door Meltrain »

Egon Steenwijk? :lol:
Was de naam 'Bert Meerstadt' gebruiken verboden ofzo? :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
lamar
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 22:15

Re: NS stopt met reizigersvervoer ;)

Bericht door lamar »

Ik hoop dat een paar forumleden hierzo dan maar goed zijn met lampen of met doe-het-zelf gereedschap :lol:
''Schade dass die bahn nicht fliegen kann!''
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten