Mijn NS vernieuwd
Mijn NS vernieuwd
Mijn NS is vernieuwd, volgensmij sinds vandaag.
Maar waar kan ik Geld terug bij Vertraging aanvragen. volgensmij zijn ze die knop vergeten.
Maar waar kan ik Geld terug bij Vertraging aanvragen. volgensmij zijn ze die knop vergeten.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mijn NS vernieuwd
Onder "mijn producten" kan je GTBV aanvragen en actieve aanvragen inzien.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Mijn NS vernieuwd
Nou. Ik heb mijn OV Chipkaart gekoppeld, e-mails gekregen, bestelling opgehaald bij de Automaat.
Maar ik heb geen prodcuten en ik krijg geen veld waar ik "geld terug bij vertraging" kan invullen.
.....
Maar ik heb geen prodcuten en ik krijg geen veld waar ik "geld terug bij vertraging" kan invullen.
.....
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mijn NS vernieuwd
Heb je toevallig geen NS-Jaarkaart, OV-Jaarkaart of Jaartrajectkaart? Dat zijn namelijk de enige kaartsoorten waarmee je online GTBV kunt aanvragen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Mijn NS vernieuwd
Jep een jaar jaar-trajectkaart. Tot vorige week maandag kon ik inloggen en gewoon decaleren.Daniel schreef:Heb je toevallig geen NS-Jaarkaart, OV-Jaarkaart of Jaartrajectkaart? Dat zijn namelijk de enige kaartsoorten waarmee je online GTBV kunt aanvragen
Nu heb ik alle stappen doorlopen:
- inlognaam als e-mail adres,
- Ov chipkaart gekoppeld (2 stuks)
- Code via e-mail ontvangen (2 stuks)
- 2de emial ontvangen, 1 uur na de vorige, waarbij het prodcut gereed staat (2 stuks)
- Opgehaald aan de NS automaat
- Producten stonden er
- Opgehaald
- Ingelogd, na 7 uur, en nog niets
2 Chipkaarten toegevoegd zal je denken ? Dat heb ik in een andere post al verteld.
Ja:
- eentje waarvan mijn jaartrajectdeel is verlopen en die ik gebruik voor de busreizen
- en een die nu geldig is, maar ik niet met chip, zolang dat niet nodig is.
Immers op kaart een staat, auto-reload en een tweetal busproducten.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mijn NS vernieuwd
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Mijn NS vernieuwd
Houw scherm heb ik ook, alleen zonder de productkoppelingen.
en welke tijd zat er tussen het ophalen en het inloggen ?
Ik ben nu 11 uur verder....
en nog steed krijg ik de melding:
Er kunnen nog geen producten worden getoond. Dit kan de volgende oorzaken hebben:
1. U heeft nog geen producten besteld.
2. U heeft net een product aangeschaft, maar uw bestelling nog niet opgehaald bij de NS-kaartautomaat. Kijk bij 'Mijn bestellingen' voor de status van uw bestelling. Pas wanneer u uw bestelling heeft opgehaald, verschijnt deze bij 'Mijn producten'.
3. U heeft uw OV-chipkaart nog niet gekoppeld aan uw account. Koppel uw OV-chipkaart aan uw account via het menu-item 'OV-chipkaart koppelen'. Daarna kunt u uw producten en reisgegevens inzien via 'Mijn Reishistorie'.
en welke tijd zat er tussen het ophalen en het inloggen ?
Ik ben nu 11 uur verder....
en nog steed krijg ik de melding:
Er kunnen nog geen producten worden getoond. Dit kan de volgende oorzaken hebben:
1. U heeft nog geen producten besteld.
2. U heeft net een product aangeschaft, maar uw bestelling nog niet opgehaald bij de NS-kaartautomaat. Kijk bij 'Mijn bestellingen' voor de status van uw bestelling. Pas wanneer u uw bestelling heeft opgehaald, verschijnt deze bij 'Mijn producten'.
3. U heeft uw OV-chipkaart nog niet gekoppeld aan uw account. Koppel uw OV-chipkaart aan uw account via het menu-item 'OV-chipkaart koppelen'. Daarna kunt u uw producten en reisgegevens inzien via 'Mijn Reishistorie'.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mijn NS vernieuwd
Ophalen? Ik heb niks opgehaald... gewoon weereens ingelogd op Mijn NS. Links stonden er al toen ik nog met de oude account ingelogd had om deze om te zetten naar het vernieuwde Mijn NS.
Bewuste trajectkaart heb ik al sinds eind december overigens.
Bewuste trajectkaart heb ik al sinds eind december overigens.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Mijn NS vernieuwd
Daniel schreef:Ophalen? Ik heb niks opgehaald... gewoon weereens ingelogd op Mijn NS. Links stonden er al toen ik nog met de oude account ingelogd had om deze om te zetten naar het vernieuwde Mijn NS.
Bewuste trajectkaart heb ik al sinds eind december overigens.
mmm Inmiddels een nieuwe e-mail gekregen. Hierin kan ik 'stap 3' realiseren.
Nu zie ik de kaarten: Alleen niet de 'product services' om geld terug te vragen....
denk dat ik nog maar eens wat uren ga wachten....
Re: Mijn NS vernieuwd
heeft dit ook voordelen voor een studenten ov-chipkaart?
ik wil best zo'n kaartservicecode aanvragen, maar krijg ik dan geen complicaties op mijn kaart?
en kan ik ook hier mijn GtbV'tjes invullen dan? :D
ik wil best zo'n kaartservicecode aanvragen, maar krijg ik dan geen complicaties op mijn kaart?
en kan ik ook hier mijn GtbV'tjes invullen dan? :D
Komt wel goed schatje.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39191
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mijn NS vernieuwd
Met een OV-studentenkaart kan dat bij mijn weten niet online...
@huibf: wellicht dat een keer contact opnemen met de klantenservice helpt. Werkte bij mij ook prima nadat een via Mijn NS doorgegeven adreswijziging ineens weer teruggedraaid bleek.
@huibf: wellicht dat een keer contact opnemen met de klantenservice helpt. Werkte bij mij ook prima nadat een via Mijn NS doorgegeven adreswijziging ineens weer teruggedraaid bleek.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Mijn NS vernieuwd
denk dat ik dat maar ga doen, op mijn gedetaileerd probleem kreeg ik een standaard mail ?Daniel schreef:
@huibf: wellicht dat een keer contact opnemen met de klantenservice helpt. Werkte bij mij ook prima nadat een via Mijn NS doorgegeven adreswijziging ineens weer teruggedraaid bleek.
Ik begrijp dat u niet kunt inloggen.....
Zit die Eva (de ns juffrouw op de site) ook de e-mail te beantwoorden ?
en ze werkt blijkbaar ook niet weekends....
Laatst gewijzigd door huibf op za 19 mar 2011, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Mijn NS vernieuwd
Ook leuk: het reisoverzicht kent geen tijden tussen 12:00 en 24:00, die worden weergegeven alsof de transacties 's nachts / 's ochtends vroeg hebben plaatsgevonden.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 61 gasten