JaZou Vinny doorhebben dat er een contradictie in zijn post zit:

JaZou Vinny doorhebben dat er een contradictie in zijn post zit:
Vinny schreef:JaZou Vinny doorhebben dat er een contradictie in zijn post zit:Het verschil zit hem tussen opdrachtgeverschap en opdrachtnemerschap. Vergelijk het met het bouwen van een huis: allerlei klussen worden gedaan door (onder)aannemers die wat er moet gebeuren het meest kosten efficient doen (=markt) en de bewoner die daar de centrale onderhandelingspartner is (=regie)
Vinny schreef:Helaas komen politici niet verder dan: huil huil, Hoogeveen is geen IC stop meer..., net als Jeltje van Nieuwenhoven: Heb jij enig concreet voordeel voor de reiziger gezien in de tijd dat zij OV-ambassadeur is geweest?
Ik bedoel maar...
Vinny schreef:Helaas komen politici niet verder dan: huil huil, Hoogeveen is geen IC stop meer..., net als Jeltje van Nieuwenhoven: Heb jij enig concreet voordeel voor de reiziger gezien in de tijd dat zij OV-ambassadeur is geweest?
Ennes schreef:Blijft staan dat jij het hebt over een centrale regie, omdat de overheid er geen verstand van hebt, maar als vervolgens diezelfde overheid optreed als opdracht gever (zonder verstand) dan zal de opdracht nemer het ook niet zo nauw nemen met het uitvoeren
find_your_spot schreef:Net als het artikel sta ik ook van jouw reactie versteld.
Nog nooit van http://www.9292ov.nl/ gehoord ofzo?
Chauf21 schreef:...Ennes schreef:Blijft staan dat jij het hebt over een centrale regie, omdat de overheid er geen verstand van hebt, maar als vervolgens diezelfde overheid optreed als opdracht gever (zonder verstand) dan zal de opdracht nemer het ook niet zo nauw nemen met het uitvoeren
Je hebt een verschil tussen een politicus en iemand die wordt geselecteerd voor de functie van vervoerkundige, vervoerplanoloog of mobiliteitsmakelaar (geef het een naam, zou ik zeggen). Een bekwame afdeling of instantie die het vervoer coördineert, lijkt mij ideaalHoe je de verdere exploitatie verder vorm geeft, is van minder geschikt belang zolang daar maar de juiste randvoorwaarden aan zitten.
marvinkok schreef:http://www.xn--pnvkarte-m4a.de/
Vinny schreef:Bizarre linknaam,
Thom91 schreef:9292ov is zon waardeloze pauper site..
en dan hebben ze een app voor blackberry's, word ik gewoon naar die site gebonjourd..
die site werkt bij mij echt nooit maar dan ook nooit mee..
Thom91 schreef:9292ov is zon waardeloze pauper site..
Daniel schreef:Ja als je van halte naar halte plant gaat het nog wel goed, als je echter van straat naar straat gaat plannen bedenkt 'ie de raarste dingen...
Dat was omdat het GVB de dienstregeling niet had doorgecommuniceerd naar 9292OV. Dat stond gewoon keurig netjes op de site vermeld. Lastig was het natuurlijk wel, gelukkig was dat binnen twee maanden verholpen. Dat is snel in OV land...Maar echt vertrouwen heb ik niet in die site, sinds ik een paar jaar geleden vanuit Amsterdam CS naar het Hugo de Grootplein moest en 9292OV me absoluut niet het reisadvies gaf om met bus 18 te reizen (directe verbinding) maar om een CXX-bus te nemen naar de Bloemgracht in de Marnixstraat te nem
find_your_spot schreef:Thom91 schreef:9292ov is zon waardeloze pauper site..
Onderbouw je uitspraak aub.
Waarschijnlijk omdat je er gewoon niet mee om kan gaan? ik krijg voor 90% het reisadvies wat ik graag zou willen zien.
Fles schreef:Ik heb met 9292OV eigenlijk nooit problemen moet ik zeggen. Nee, dan de website van NS HiSpeed. DAT is pas een zootje ellende bij elkaar
Bart schreef:NS Hispeed heeft te weinig stations en treinen in de database om nuttig te zijn. Een reisadvies naar Kassel krijg ik bijvoorbeeld niet voor elkaar, laat staan een kaartje.
Fles schreef:Ik heb met 9292OV eigenlijk nooit problemen moet ik zeggen. Nee, dan de website van NS HiSpeed. DAT is pas een zootje ellende bij elkaar
Fles schreef:Plan maar eens vanaf Ut naar brussel of zo, kan je lachen
dit vind ik dus ECHT niet kunnen. Just about het simpelste wat je dat ding kan vragen, en dan krijg je dit.
Terug naar “OV in Geheel Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten