JUMBO NS-dagkaarten

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

JUMBO NS-dagkaarten

Bericht door midnet »

Zag net elders, dat supermarktketen JUMBO (inmiddels in vrijwel heel NL wel verspreid, maar erg sterk in het zuiden) vanaf wo.30/3 a.s. NS-dagkaarten gaat verkopen-volgens het AH systeem.
Geldt voor elke dag-, behalve 30/4, op ma-vr pas na 9.00, voor 1 volw. + evt. 2 railrunnende kids erbij. 14,95€/stuk.
je krijgt dus een kassabon met code, waarmee je via ns.nl dan een biljet moet printen met datum en naam etc. Geldig tot rond 1/6.
Alweer een nieuwe firma erbij die NS als klantentrekker gebruikt.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: JUMBO NS-dagkaarten

Bericht door fogeltje »

Bedankt voor het posten. Eens kijken of de Jumbo in Gemert ook meedoet. Mijn bus stopt daar toch, op weg naar huis zou ik best een keer uit kunnen stappen en dan met de volgende verder naar huis reizen.

Ik kan er namelijk wellicht goed gebruik van maken. Ik had laatst van de NS als VDU houder al twee dagkaarten voor 25 euro kunnen kopen. Heb ik toen ook gedaan. Mijn ouders hadden allebei ook die aanbieding maar ik ben vergeten om via hun ook kaarten te kopen (ik dacht namelijk dat alleen de koper ook daadwerkelijk ermee kan reizen, maar je kunt elke naam printen op het e-biljet, maar had er niet meer aan gedacht om dan via hun ook kaartjes te kopen). Een dagkaart heb ik nog, maar ik wil waarschijnlijk tot 1/6 nog eens vaker met de trein weg en ook voor 14,95 per stuk loont zich dat vaak al in vergelijking met een retourtje met korting.

Is er een limiet aan het aantal kaarten per klant (ik heb nog nooit kaarten via AH of Kruidvat of wat dan ook gekocht, dus dat weet ik niet)?
"Een touringcar is geen bus"
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: JUMBO NS-dagkaarten

Bericht door midnet »

sorry-ik kijk niet elke dag op dit forum (nee, echt waar: geen comp. thuis en ben ook nog vaak op stap). ALS er een limiet was, dan was het meestal 4/klant/keer. (bvb echtpaar kan dan 2 dagen op stap). (maar bvb in mijn buurt kan ik in 2 uur 7 kruidvatten langsfietsen-als ik zou willen). Niet elke winkel is er altijd even streng mee. zal wel op de website staan van jumbo-kan je nog kijken of er nog een andere zaak dichetrbij is die je niet weet.
Heel toevallig zat ik dit weekend in een trein vanaf S-hol, waar 1 (Stilte-NB) coupe met rond de 40 dus zeer lawaaiige Spanjolen/Basken was bezet. De begeleiders bleken ernaast te zitten en hadden dus Kruidvatkaartjes georganiseerd voor die club (soort schoolreis). En de conducteur vatte zijn werk zeer serieus op en knipte ze allemaal, stuk voor stuk.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten