Natuurlijk is het een bedrijfsrisico. Alleen verwacht ik dat jouw werkgever de vraagprijs van de producten kan verhogen. Een openbaar vervoerder kan dat niet en is grotendeels afhankelijk van de vastgestelde en slechts marginaal stijgende prijzen van de nationale vervoerbewijzen. Eurokaartjes en andere actiekaartjes komen weliswaar rechtstreeks bij de vervoeder binnen, maar zijn slechts een deel van de inkomsten.WSM schreef:Als dat zo zou zijn, is dat het bedrijfsrisico van de vervoerder. Als mijn werkgever een contract aangaat voor bedrag X en door allerlei omstandigheden blijkt de winst die gemaakt wordt fors minder, staat de klant ook niet met een koffer geld op de stoep om bij te springen.
Busvervoer ligt plat vanwege stakingen
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Wij maken geen producten maar leveren diensten (net als Connexxion ;) ).Chauf21 schreef:Natuurlijk is het een bedrijfsrisico. Alleen verwacht ik dat jouw werkgever de vraagprijs van de producten kan verhogen. Een openbaar vervoerder kan dat niet en is grotendeels afhankelijk van de vastgestelde en slechts marginaal stijgende prijzen van de nationale vervoerbewijzen. Eurokaartjes en andere actiekaartjes komen weliswaar rechtstreeks bij de vervoeder binnen, maar zijn slechts een deel van de inkomsten.
Jouw werkgever sluit contracten af voor de duur van de concessie.
Mijn werkgever sluit weliswaar geen contracten af voor zo'n lange duur, maar de tijd tussen opstellen van het contract en uitvoering van het project kan best
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Voor jouw werkgever is het hoogstwaarschijnlijk wel mogelijk om de inhoud van het contract zelf mede te bepalen. Bij te verwachte stijgende kosten (en daar reken ik de stijgende dieselprijs onder) kunnen daarover afspraken worden vastgelegd. Stellende dat de overheid de administratieve klant is, wordt het contract van openbaarvervoerbedrijven volledig opgesteld door de klant. De vervoerder kan hoogstens mededelen hoe het werk uitgevoerd wordt of met suggesties ter verbetering komen. Mocht het zo zijn dat de concessiegeïnteresseerden wel voorwaardelijke eisen kunnen stellen m.b.t. de subsidies, vervalt dat natuurlijk, maar met de huidige structuur is dat volgens mij niet het geval.Mijn werkgever sluit weliswaar geen contracten af voor zo'n lange duur, maar de tijd tussen opstellen van het contract en uitvoering van het project kan best één a twee jaar bedragen. Als in die tijd dingen veranderen, is het niet mogelijk om plotseling een hogere prijs te vragen voor onze werkzaamheden.
Laatst gewijzigd door Chauf21 op wo 21 mei 2008, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht onbreekt
Reden: Deel bericht onbreekt
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Waarom kan het aanbesteden in - ik noem maar een sector - de bouw wel goed gaan zonder dat bedrijven veel te laag inschrijven (want dat lijkt het probleem te zijn, zo te zien)?Chauf21 schreef:De werkgevers moeten dus niet kosten wat kost een concessie willen binnenslepen door heel goedkoop in te schrijven, dat gaat op den duur averechts werken. ZIe hier gelijk het probleem: als de een niet goedkoop inschrijft, doet een ander dat wel. Een signaal naar de overheid om de concessies zo te verdelen zodat vervoerders niet direct in financiële problemen hoeven te komen.
Laatst gewijzigd door Chauf21 op wo 21 mei 2008, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht onbreekt.
Reden: Deel bericht onbreekt.
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Bouwbedrijven schijnen nogal graag variation orders te schrijven (= extra inkomsten voor extra werk).Geert schreef:Waarom kan het aanbesteden in - ik noem maar een sector - de bouw wel goed gaan zonder dat bedrijven veel te laag inschrijven (want dat lijkt het probleem te zijn, zo te zien)?
Als je zeg 10% aan VOs schrijft, kan je prijs met 10% omlaag.
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Ik hoor anders in de bouw heel vaak verhalen over projecten die duurder worden dan gepland. Dat wordt zonder blikken of blozen bij de aanbestedende partij gelegd.
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Daarnaast hebben er de laatste jaren nogal wat berichten over kartelvorming de ronde gedaan. Het lijkt mij toch ook niet wenselijk dat de verschillende vervoerders onder één hoedje spelen en onderling de prijs hooghouden of afspraken maken over verdeling van de concessies.
De wil (noodzaak) om (te) laag in te schrijven is in mijn ogen één van de grootste problemen bij de aanbestedingen zoals dat nu georganiseerd is, dat heb je goed gezien :)
De wil (noodzaak) om (te) laag in te schrijven is in mijn ogen één van de grootste problemen bij de aanbestedingen zoals dat nu georganiseerd is, dat heb je goed gezien :)
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Die kartelvorming in de bouw is al jaren terug en totaal niet meer aan de orde...
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Kartelvorming en fraudes zijn pas effectief als ze niet aan het licht komen natuurlijk. Ook na de parlementaire enquête in 2002 zijn er nog steeds berichten te vinden over fraudezaken (http://www.nrc.nl/krant/article550340.e ... quecirc_te, 2006). Het lijkt mij dat de aanbestedingen in de bouw dus geen geschikt voorbeeld van juiste aanbestedingen zijn :)
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Ook uit de wandelgangen (weliswaar in aanbouw ) heb ik begrepen dat de bouwfraude nog welig tiert.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
We dwalen af, maar uit mijn bronnen begrijp ik dat dergelijke verhalen sterk overtrokken zijn. Ik beweer daarmee niet dat er geen enkel bouwbedrijf fraudeert of prijsafspraken maakt, maar van prijsafspraken op grote schaal is vziw geen sprake.
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1472
- Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Dit ben ik deels met je eens. Echter is een prijsstijging moeilijk te voorspellen. Reëel gezien hoef je niet te verwachten dat je brandstofkosten binnen een zeer korte tijd met 30% stijgen. De stijging in de brandstofkosten worden wel degelijk meegenomen door vervoerders, maar zo'n sterke stijging is niet voorzien geweest. Vervoerders krijgen ook minder uit de BDU pot. De inkomsten hiervan zijn ook gehalveerd zonder aankondiging daarvan! Hierdoor is de marge die de vervoerders incalculeren verdwenen. Het is dus niet simpelweg ondernemersrisico. Daarvoor zijn de verschillen te groot.WSM schreef:Als dat zo zou zijn, is dat het bedrijfsrisico van de vervoerder. Als mijn werkgever een contract aangaat voor bedrag X en door allerlei omstandigheden blijkt de winst die gemaakt wordt fors minder, staat de klant ook niet met een koffer geld op de stoep om bij te springen.Chauf21 schreef:Ook wordt gesuggereerd dat de verschillende vervoerders de toenemende kosten onderschat hebben of hadden verwacht dat de overheid wel zou bijspringen.
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Op de website van 9292 valt een radiofragment van het NOS journaal op de radio te beluisteren. Een verslaggever was vandaag op bezoek bij het callcenter.
Via deze link opent het mp3-bestand.
Via deze link opent het mp3-bestand.
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
De enige bus die ik zag rijden, was lijn 74 (dacht ik) van Enschede naar Doetinchem op Enschede. Voor de rest heb ik Enschede nog nooit zo leeg gezien...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Ik heb net even de CVL van cxx gebeld om te informeren of er hier in de buurt uberhaupt wat rijdt (dan kon ik eventueel nog naar de utrechtseweg lopen waar geloof ik 6/7 bussen langskomen) echter deze vertelde mij dat er enkel op Amsterdam - schiphol wat beweegt... verder ligt echt ALLES plat...
staking is gelukt dus
staking is gelukt dus
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39211
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Smakelijk staken bij Arriva-garage
ALBLASSERDAM - In van dieseldampen hing er gisteren een walm van geroosterd vlees bij de garage van busbedrijf Arriva in Polder Nieuwland.
Stakende chauffeurs lieten zich er het barbecuevlees goed smaken. Van een feestelijke sfeer was echter geen sprake, in tegendeel. De chauffeurs voelen zich ondergewaardeerd. ,,Het is aan de flexibiliteit van de chauffeurs te danken dat we de dienstregeling nog enigszins aan kunnen houden, maar zelfs de pauzes die we nog overhouden willen ze ons afpakken,’’ aldus CNV-kaderlid Ernst Doesburg.
De barbecue was dan ook een noodgreep: ,,Je moet toch wat om het nog een beetje gezellig te maken.’’ Volgens hem doet ongeveer 85 procent van de chauffeurs mee aan de actie: ,,De directie heeft daarop besloten maar helemaal niet meer te laten rijden. ’’
Afgezien van wat extra drukte op de weg leidde de staking nergens in de regio tot grote problemen. Enkele leerling-verpleegkundigen van het Albert Schweitzer Ziekenhuis kwamen te laat op hun werk nadat ze vergeefs op een bus hadden staan wachten. Tien patiënten zegden een afspraak af omdat ze zonder bus het ziekenhuis niet konden bereiken. Dagelijks hebben zo’n 500 mensen een afspraak in het ziekenhuis. De scholen konden nauwelijks merken dat er gestaakt werd. Zowel het Griendencollege in Sliedrecht als de Lage Waard in Papendrecht meldden dat niemand de staking gebruikte als argument om thuis te blijven.
Bron: Algemeen Dagblad
ALBLASSERDAM - In van dieseldampen hing er gisteren een walm van geroosterd vlees bij de garage van busbedrijf Arriva in Polder Nieuwland.
Stakende chauffeurs lieten zich er het barbecuevlees goed smaken. Van een feestelijke sfeer was echter geen sprake, in tegendeel. De chauffeurs voelen zich ondergewaardeerd. ,,Het is aan de flexibiliteit van de chauffeurs te danken dat we de dienstregeling nog enigszins aan kunnen houden, maar zelfs de pauzes die we nog overhouden willen ze ons afpakken,’’ aldus CNV-kaderlid Ernst Doesburg.
De barbecue was dan ook een noodgreep: ,,Je moet toch wat om het nog een beetje gezellig te maken.’’ Volgens hem doet ongeveer 85 procent van de chauffeurs mee aan de actie: ,,De directie heeft daarop besloten maar helemaal niet meer te laten rijden. ’’
Afgezien van wat extra drukte op de weg leidde de staking nergens in de regio tot grote problemen. Enkele leerling-verpleegkundigen van het Albert Schweitzer Ziekenhuis kwamen te laat op hun werk nadat ze vergeefs op een bus hadden staan wachten. Tien patiënten zegden een afspraak af omdat ze zonder bus het ziekenhuis niet konden bereiken. Dagelijks hebben zo’n 500 mensen een afspraak in het ziekenhuis. De scholen konden nauwelijks merken dat er gestaakt werd. Zowel het Griendencollege in Sliedrecht als de Lage Waard in Papendrecht meldden dat niemand de staking gebruikte als argument om thuis te blijven.
Bron: Algemeen Dagblad
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Vanmiddag zaten er nog meer mensen dan gisteren te wachten op een streekbus op het Zuidplein. Vooral voor de bussen naar Ridderkerk was het weer raak. In tegenstelling tot gisteren stonden er nu ook mensen te wachten op de bussen naar de Hoeksche Waard. In totaal schat ik zo'n 20-25 mensen. Ik snap die mensen echt niet...
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Ook op het Utrechtse busstation liep her en der wat verdwaasd rond te kijken. Bij de meeste streekhaltes stonden nauwelijks mensen, maar eigenlijk overal wel 1-2 man. Alleen op de stadshaltes heerste de normale drukte.
Overigens zag ik om 16 uur nog een GVU-lijn 12 rijden, kennelijk rijdt GVU-lijn 13 (normaalgesproken gereden met een Connexxion-bus) ook niet.
Overigens zag ik om 16 uur nog een GVU-lijn 12 rijden, kennelijk rijdt GVU-lijn 13 (normaalgesproken gereden met een Connexxion-bus) ook niet.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Oh ja, dat was ik nog vergeten te vermelden. Vanmorgen geen enkele 12s en 13 gezien, maar alleen maar lijn 12. De stadsbussen leken wel wat drukker dan normaal.
Had zelf het geniale plan bedacht om naar de Uithof te fietsen en daar de bus naar het station te pakken
Had zelf het geniale plan bedacht om naar de Uithof te fietsen en daar de bus naar het station te pakken
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Wat ik het allerflauwst vind, is dat Veolia West- en Midden-Brabant ook meedoet aan de staking.
Errst geen gratis vervoer aanbieden, maar nu wel staken.
Flink hoor.
Errst geen gratis vervoer aanbieden, maar nu wel staken.
Flink hoor.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39211
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Werkgevers streekvervoer leggen nieuw bod op tafel
UTRECHT - De werkgevers in het streekvervoer hebben donderdagavond laat een nieuw loonbod voorgelegd aan de bonden. Dat hebben zij vrijdag laten weten.
Bovenop het oorspronkelijke loonbod van 12 procent over drie jaar komt een dertiende maand voor de werknemers, waardoor volgens de vervoerders een totale loonstijging van bijna 20 procent in drie jaar wordt gerealiseerd.
Wel blijven de werkgevers vasthouden aan het inleveren van een kwartier pauze op kosten van de baas en leveren de werknemers voor de dertiende maand zeventien atv-dagen en de huidige eindejaarsuitkering van 0,65 procent in.
Vakbond CNV spreekt in een reactie van een bod dat ,,te mooi is om waar te zijn''. Ook toont de bond zich verrast dat de werkgevers donderdagavond ineens met een nieuw bod kwamen. ,,Met het verzoek of we vrijdagochtend voor 10 uur willen laten weten of we om 12 uur aan de onderhandelingstafel aanschuiven. Dat doen we niet.'' De bond wil eerst goed kijken naar het bod en een en ander doorrekenen. ,,We hopen voor dinsdag te kunnen reageren.''
Bron: Algemeen Dagblad
UTRECHT - De werkgevers in het streekvervoer hebben donderdagavond laat een nieuw loonbod voorgelegd aan de bonden. Dat hebben zij vrijdag laten weten.
Bovenop het oorspronkelijke loonbod van 12 procent over drie jaar komt een dertiende maand voor de werknemers, waardoor volgens de vervoerders een totale loonstijging van bijna 20 procent in drie jaar wordt gerealiseerd.
Wel blijven de werkgevers vasthouden aan het inleveren van een kwartier pauze op kosten van de baas en leveren de werknemers voor de dertiende maand zeventien atv-dagen en de huidige eindejaarsuitkering van 0,65 procent in.
Vakbond CNV spreekt in een reactie van een bod dat ,,te mooi is om waar te zijn''. Ook toont de bond zich verrast dat de werkgevers donderdagavond ineens met een nieuw bod kwamen. ,,Met het verzoek of we vrijdagochtend voor 10 uur willen laten weten of we om 12 uur aan de onderhandelingstafel aanschuiven. Dat doen we niet.'' De bond wil eerst goed kijken naar het bod en een en ander doorrekenen. ,,We hopen voor dinsdag te kunnen reageren.''
Bron: Algemeen Dagblad
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Ja, maar volgende week doen ze niet mee aan de staking. Ze rijden gewoon de hele dag. Zie het onderstaande artikel dat vanmorgen in BN/DeStem stond.meltrain schreef:Wat ik het allerflauwst vind, is dat Veolia West- en Midden-Brabant ook meedoet aan de staking.
Errst geen gratis vervoer aanbieden, maar nu wel staken.
Flink hoor.
Overigens snap ik wel dat er geen gratis vervoer was, omdat de chauffeurs beweren daarmee alleen de provincie Brabant te treffen, en niet Veolia.
BN/DeStem schreef: Brabantse chauffeurs: eigen routedoor Henk Schol henk.schol@bndestem.nl. vrijdag 16 mei 2008 | 08:40
Tekstgrootte
BREDA - Een met zo'n tweehonderd buschauffeurs uitpuilende zaal in Motel Brabant in Breda gistermiddag.
Stevig oplopende emoties. En uiteindelijk het besluit om vanaf vandaag en ook volgende week, als de schoolexamens beginnen, niet buiten de spits te staken, maar gewoon te rijden, om vanaf 1 juni weer aan te haken op de landelijke acties en volop 'plat te gaan' als er dan geen cao-resultaat ligt. Daarmee kiezen de Veolia-chauffeurs in West-Brabant in meerderheid een eigen marsroute. Ze voelen er weinig voor om, zoals landelijk de bedoeling is, volgende week een soort 'halve' actie te voeren: alleen in de spitsuren gratis rijden voor eindexamenkandidaten en wie verder zoal aan boord klimt.
Daarmee komt ook de extra lading aan de oppervlakte die de acties in deze regio hebben bovenop het landelijk uitgeserveerde conflict. Veel oud zeer en groot wantrouwen, zo valt waar te nemen, bepalen de gevoelens van de chauffeurs. Dat wantrouwen is vorig jaar gezaaid, toen in een inmiddels
spreekwoordelijk 'veertien puntenplan' de Veolia-directie wilde bezuinigen op allerlei secundaire arbeidsvoorwaarden. Er is in Breda ook stevige kritiek op de handelwijze van het lokale management.
"Er hoeft niet dát te gebeuren, of de vlam slaat in de pan", zegt een van de aanwezigen. "De actiebereidheid is groot, zeg maar 99 procent."
Gisterochtend zijn in Breda twee bussen uitgereden. Zoals bekend draait het cao-conflict om de vraag welke secundaire arbeidsvoorwaarden - zoals doorbetaalde pauzes - werknemers bereid zijn in te leveren voor een hoger loon. Op dat punt bieden werkgevers 11,5 procent in drie jaar. De bonden vragen 3,5 procent in één jaar, plus een verhoging van de eenmalige uitkering.
Laatst gewijzigd door Chauf21 op wo 21 mei 2008, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht ontbreekt, wordt z.s.m. hersteld.
Reden: Deel bericht ontbreekt, wordt z.s.m. hersteld.
Impasse bus-cao duurt voort
Impasse bus-cao duurt voort
Gepubliceerd: vandaag 18:08
Update: vandaag 19:59
De acties in het streekvervoer gaan komende week door als gepland. De bonden en werkgevers Arriva, Connexxion en Veolia spraken zaterdag met elkaar over het bod van de vervoerders, maar dat heeft niets concreets opgeleverd. De bonden wilden meer informatie over het bod, maar benadrukken dat er niet meer onderhandeld is. "De acties gaan zeker door", zegt onderhandelaar Janny Koppens van FNV Bondgenoten.
Volgens Koppens was het bod van afgelopen donderdagnacht van de werkgevers ongetwijfeld bedoeld als een handreiking, maar was dat het niet. De bijna twintig procent meer loon over de komende drie jaar is de welbekende sigaar uit eigen doos. Bij elk nieuw bod worden de buschauffeurs gevraagd andere voorzieningen in te leveren, zegt Koppens. De bonden hebben duidelijk gemaakt dat zij daar niet op zitten te wachten.
Woensdag en donderdag was er in een groot deel van het land al geen streekvervoer. Dinsdag, woensdag en donderdag staken de buschauffeurs opnieuw. Tijdens de spitsuren rijden er, wegens de eindexamens in het voortgezet onderwijs die komende week beginnen, wel bussen. Dan worden geen vervoersbewijzen gecontroleerd. Na de eindexamenperiode zijn stakingen gepland voor onbepaalde tijd.
Bron: De Pers
Gepubliceerd: vandaag 18:08
Update: vandaag 19:59
De acties in het streekvervoer gaan komende week door als gepland. De bonden en werkgevers Arriva, Connexxion en Veolia spraken zaterdag met elkaar over het bod van de vervoerders, maar dat heeft niets concreets opgeleverd. De bonden wilden meer informatie over het bod, maar benadrukken dat er niet meer onderhandeld is. "De acties gaan zeker door", zegt onderhandelaar Janny Koppens van FNV Bondgenoten.
Volgens Koppens was het bod van afgelopen donderdagnacht van de werkgevers ongetwijfeld bedoeld als een handreiking, maar was dat het niet. De bijna twintig procent meer loon over de komende drie jaar is de welbekende sigaar uit eigen doos. Bij elk nieuw bod worden de buschauffeurs gevraagd andere voorzieningen in te leveren, zegt Koppens. De bonden hebben duidelijk gemaakt dat zij daar niet op zitten te wachten.
Woensdag en donderdag was er in een groot deel van het land al geen streekvervoer. Dinsdag, woensdag en donderdag staken de buschauffeurs opnieuw. Tijdens de spitsuren rijden er, wegens de eindexamens in het voortgezet onderwijs die komende week beginnen, wel bussen. Dan worden geen vervoersbewijzen gecontroleerd. Na de eindexamenperiode zijn stakingen gepland voor onbepaalde tijd.
Bron: De Pers
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Mijn ma moest donderdag naar de tandarts, en dus zodoende lijn 12 in Zwijndrecht hebben eigenlijk. Maar die reed natuurlijk niet, dus werd ze door de buren wel gebracht. Op de terugweg kwam er PRECIES één bus langs: deze MOEST rijden volgens de burgemeester van Zwijndrecht... een gelukje voor mijn ma....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
^^Was het geen optie om te gaan fietsen, Justin?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 gasten