Veel klachten over restitutie ov-chipkaart
Geplaatst op: dinsdag 31 mei 2011 22:10
Laatst bijgewerkt: dinsdag 31 mei 2011 22:11
REGIO - Er moet een centraal meldpunt op internet komen waar reizigers hun geld kunnen terugvragen van OV-bedrijven. Dat zegt het OV-loket.
De NS en het bedrijf dat de ov-chipkaart uitgeeft (TLS) kregen met respectievelijk 493 en 350 meldingen het leeuwendeel van de klachten aan hun broek, gevolgd door Connexxion met 180.
Over Arriva ontving het OV-loket veel klachten over de verhoogde prijzen voor de Qliner, die rijdt tussen Papendrecht en Utrecht.
Lees verder
Veel klachten over restitutie ov-chipkaart
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39193
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Veel klachten over restitutie ov-chipkaart
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 gasten