Sterabbonement Vraag

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Peter91
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 10 jun 2011, 19:19

Sterabbonement Vraag

Bericht door Peter91 »

Ik wil voor mijn mogelijk toekomstige baan als ik ben aangenomen een sterabbonnement aanvragen. Ik heb een 2 sterabbonement nodig . Het betreft waarschijnelijk een jaarcontract dus mij lijkt een jaarabbonement het voordeligst. Maar stel dat ik voor het jaar om is ontslagen wordt of onverwachts moet verhuizen .

Is het dan mogelijk om restututie aan te vragen voor de restrende maanden?

Tekst op ov info:
Wanneer u uw abonnement niet kunt omwisselen dan kan, in sommige gevallen, restitutie uitkomst bieden. Afhankelijk van de ingangsdatum van uw abonnement en de inleveringsdatum is bij alle abonnementen restitutie mogelijk

Omdat hier gesproken wordt over bepaalde gevallen , moet je dan ook aan bepaalde voorwaarden voldoen om in aanmerking te komen voor resututie?

Alvast bedankt
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Sterabbonement Vraag

Bericht door Chauf21 »

Bij jaarabonnementen is gedeeltelijk restitutie mogelijk als van de geldigheid van het jaarabonnement nog geen negen maanden en negen dagen zijn verstreken. Zie deze website voor meer informatie: Restitutie jaarabonnement.
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: Sterabbonement Vraag

Bericht door willy84 »

Het is op zijn minst leuk als de tt zou kloppen :X
immer kwaliteits posts
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Sterabbonement Vraag

Bericht door midnet »

omruilen-als je een andere baan vindt of verhuist, is vaak gemakkelijker. Die 9mnd limiet is omdat je als je gewone maandkaarten zou kopen dan de prijs van en jaarkaart hebt bereikt.
Dit alles natuurlijk onder voorwaarde dat het huidige systeem nog al die tijd blijft bestaan. Bestaande rechten zullen wel gehandhaafd blijven, maar hoe dat zit als een regio de huidige zones en ABO afschaft-geen idee. Zij zelf vermoedleijk ook niet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten