'OV-chipkaart moet klantvriendelijker bij procedures'
Geplaatst: vr 11 nov 2011, 08:10
'OV-chipkaart moet klantvriendelijker bij procedures'
Geplaatst op: vrijdag 11 november 2011 08:09
Laatst bijgewerkt: vrijdag 11 november 2011 08:10
AMERSFOORT - De openbaarvervoerbedrijven moeten procedures klantvriendelijker maken en op elkaar afstemmen. Het gaat geregeld fout, vooral bij de ov-chipkaart, waardoor mensen soms zelfs een incassobureau op hun dak krijgen. Dat meldt het OV loket vrijdag in de rapportage over het derde kwartaal van dit jaar. Het OV loket is een onafhankelijke ombudsman voor het openbaar vervoer.
Lees verder
De rapportage is hier te lezen: https://www.ovloket.nl/openIMSDocument.php?docid=91.
Geplaatst op: vrijdag 11 november 2011 08:09
Laatst bijgewerkt: vrijdag 11 november 2011 08:10
AMERSFOORT - De openbaarvervoerbedrijven moeten procedures klantvriendelijker maken en op elkaar afstemmen. Het gaat geregeld fout, vooral bij de ov-chipkaart, waardoor mensen soms zelfs een incassobureau op hun dak krijgen. Dat meldt het OV loket vrijdag in de rapportage over het derde kwartaal van dit jaar. Het OV loket is een onafhankelijke ombudsman voor het openbaar vervoer.
Lees verder
De rapportage is hier te lezen: https://www.ovloket.nl/openIMSDocument.php?docid=91.