Re: VVD wil radicale versimpeling spoor
Geplaatst: ma 13 feb 2012, 22:54
Nog mooier:
Er reed eerst (2006) een 7200 Asdz-Ut, 1x per uur. In het andere half uur reed er een 17200 Asd-Ut. Beide series reden door naar Rhn als 5900. Dat kwam omdat zowel in Breukelen als in Amsterdam Zuid de keervoorziening er nog niet was of de viersporigheid nog niet geheel in gebruik was genomen. Tussen Ut-Vndc reed een 15900 in de spits
In April kwam de viersporigheid geheel in dienst en de 7200/5900 ging 2x per uur Asdz-Rhn rijden als 7400. De 17400 ging toen overdag Bkl-Ut rijden en in de spits door naar Vndc.
Vervolgens kwam de keervoorziening te Bkl gereed, 7400 ging 2x per uur Bkl-Rhn en 2x per uur een 17400Bkl-Ut. In de spits door naar Asd en Vndc. Op de Utrechtboog reed er alleen de 3500 en een 13500 in de spits. Deze laatste reed alleen Shl-Ut.
Vervolgens ging de 2000 ingekort worden tot Gvc-Ut, en de 3100 ging rijden op Shl-Ah-Nm.
Er reed eerst (2006) een 7200 Asdz-Ut, 1x per uur. In het andere half uur reed er een 17200 Asd-Ut. Beide series reden door naar Rhn als 5900. Dat kwam omdat zowel in Breukelen als in Amsterdam Zuid de keervoorziening er nog niet was of de viersporigheid nog niet geheel in gebruik was genomen. Tussen Ut-Vndc reed een 15900 in de spits
In April kwam de viersporigheid geheel in dienst en de 7200/5900 ging 2x per uur Asdz-Rhn rijden als 7400. De 17400 ging toen overdag Bkl-Ut rijden en in de spits door naar Vndc.
Vervolgens kwam de keervoorziening te Bkl gereed, 7400 ging 2x per uur Bkl-Rhn en 2x per uur een 17400Bkl-Ut. In de spits door naar Asd en Vndc. Op de Utrechtboog reed er alleen de 3500 en een 13500 in de spits. Deze laatste reed alleen Shl-Ut.
Vervolgens ging de 2000 ingekort worden tot Gvc-Ut, en de 3100 ging rijden op Shl-Ah-Nm.