Woensdag rijden treinen weer normaal

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Woensdag rijden treinen weer normaal

Bericht door Daniel »

Woensdag rijden treinen weer normaal
Geplaatst op: dinsdag 14 februari 2012 08:08
Laatst bijgewerkt: dinsdag 14 februari 2012 08:09


UTRECHT - Woensdag rijdt de Nederlandse Spoorwegen (NS) weer met de normale dienstregeling. De 'winterregeling' geldt dinsdag voor het laatst. Dat liet de NS dinsdag weten. Met de aangepaste dienstregeling wilden NS en spoorbeheerder ProRail tijdens de afgelopen winterperiode de reizigers een 'stabiele en voorspelbare treinenloop' bieden.
Lees verder
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Woensdag rijden treinen weer normaal

Bericht door Aking »

Moet het niet zijn:

"Het is op dit moment onze bedoeling om woensdag een poging te doen om de treinen weer volgens de normale dienstregeling te laten rijden"

:')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Woensdag rijden treinen weer normaal

Bericht door Fles »

Het is toch crisis? Ik stel voor dat we als reizigers ook gewoon 2 weken half geld gaan betalen. Om de vervoerders een stabiele en voorspelbare inkomstenstroom te kunnen bieden :pos:
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Woensdag rijden treinen weer normaal

Bericht door VIRM »

Fles: goed idee!

Maar ja, over de normale dienstregeling: eerst zien, dan geloven. NS heeft de afgelopen jaren weer zoveel beloofd en de reizigers alwaar zo vaak bedrogen als het gaat om het winterweer.
En als het winterweer is, dan zouden de treinen zogenaamd op extra sterkte rijden. Dan kom je van een koude kermis thuis als er bij een aangepaste dienstregeling ook nog 50% van de trein weg is en je er niet bijkunt.

Dus ik ben benieuwd of dat morgen wel allemaal zo soepeltjes gaat. En hoeveel treinstellen er nog defect aan de kant staan, zodat er kortere treinen zijn...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5822
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Woensdag rijden treinen weer normaal

Bericht door isadora »

Fles schreef:Het is toch crisis? Ik stel voor dat we als reizigers ook gewoon 2 weken half geld gaan betalen. Om de vervoerders een stabiele en voorspelbare inkomstenstroom te kunnen bieden :pos:
En als we dat dan ruim tevoren aankondigen, zullen we beloven dat 100% punctueel door te voeren.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten