Actie tegen OV-chip

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
bart_nu
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 09:06

Actie tegen OV-chip

Bericht door bart_nu »

Beste mensen,

Je hoort het al jaren, maar de laatste tijd hoor ik van steeds meer mensen ontzettend negatieve verhalen over de OV-chipkaart. Ook ik ben hier de dupe van geworden en reis nu al enkele weken op eigen kosten, terwijl ik recht heb op een studentenkaart. De klantenservice verzint de hele tijd smoezen waardoor je de ov-kaart niet terugkrijgt en ook waarom jij toevallig net niet in aanmerking komt voor het terugkrijgen van de gemaakte kosten. Één simpel verzoek neemt vele weken in beslag en vaak krijg je niet eens wat te horen!

Ik ben het zat! Zijn er meer mensen die dit zijn? Ik overweeg om een website op te zetten waarop mensen een petitie kunnen ondertekenen, zodat de overheid zich er nu eindelijk eens mee gaat bemoeien...

Wie wil hierin meedenken?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Actie tegen OV-chip

Bericht door Wubbo »

Zoals ik je probleem nu lees heb je geen probleem met de ov-chipkaart maar met de regels of de uitvoering van de regels van DUO.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6238
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Actie tegen OV-chip

Bericht door fogeltje »

Wat wubbo zegt. En het moet toch inmiddels wel duidelijk zijn dat het de overheid geen ene ruk kan schelen, zolang ze maar voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten.
"Een touringcar is geen bus"
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: Actie tegen OV-chip

Bericht door Tristan »

bart_nu schreef:Beste mensen,
Ik ben het zat! Zijn er meer mensen die dit zijn? Ik overweeg om een website op te zetten waarop mensen een petitie kunnen ondertekenen, zodat de overheid zich er nu eindelijk eens mee gaat bemoeien...
Ik leef in elk geval met je mee, hoewel het bij mij precies andersom is gegaan: in mijn studententijd ging alles met de ov-chipkaart vrij vlekkeloos, na mijn studententijd is de ellende begonnen.

Op zich ben ik niet tegen vernieuwingen, maar een vernieuwing moet wel een verbetering betekenen en dat is de ov-chipkaar beslist niet.
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Actie tegen OV-chip

Bericht door deadlock »

Tristan schreef:Op zich ben ik niet tegen vernieuwingen, maar een vernieuwing moet wel een verbetering betekenen en dat is de ov-chipkaar beslist niet.
Moet ik nou wéér die lijst met argumenten gaan posten?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
hauptbahnhof
Berichten: 3928
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Actie tegen OV-chip

Bericht door hauptbahnhof »

@bart_nu: als je nou precies uitlegt wat je probleem is, kan men jou hier wellicht nog helpen om toch snel aan je SOV te komen... :roll:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Actie tegen OV-chip

Bericht door Fles »

Wat een origineel idee hee, een actieplatform tegen de misstanden bij de Studenten OV CHipkaart! Dat had echt nog nooit iemand bedacht! :pos:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 177 gasten