Misschien dat het je nooit is opgevallen maar reizigers hebben ook monden, en die monden van reizigers die kunnen heel goed klagen, en ze kunnen zelfs vragen stellen, en aangezien dat dagelijks voorkomt dat reizigers die monden gebruiken, kan ik toch een aardig beeld scheppen over wat ik dagelijks tegenkom.Chauf21 schreef:Het echte probleem zit 'm niet zozeer in het dagelijkse gebruik, maar in de (technische) beperkingen die in het systeem als geheel bestaan. Als conducteur check je één ding: is er wel of niet ingecheckt? Zolang je kan inchecken kan er dus weinig fout gaan, maar als conducteur kan je niet zien welke andere problemen (in- en uitchecken bij het overstappen, beperkte geldigheid van vervoerbewijzen) er voor de reiziger spelen. Je zou zelfs kunnen stellen dat die problemen voor niemand behalve de reiziger zelf zichtbaar zijn.In mijn dagelijks werk kom ik in verhouding heel erg weinig echte problemen tegen.
En ik heb verder ook nergens gesteld dat er geen problemen zijn, ik heb alleen aangegeven dat wat ik over het algemeen tegenkom gebruikersfouten zijn, en betrekkelijk weinig technische.
Daarnaast is het ook nog zo dat een heel groot deel van de reizigers geen spontaan orgasme krijgen van zoveel mogelijk producten op hun kaart, zoals een aantal OV-freaks.