Aantal doden op overwegen onverminderd hoog

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Aantal doden op overwegen onverminderd hoog

Bericht door Vinny »

Diemen is ook een hotspot voor de ProRail BOA's...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39192
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Aantal doden op overwegen onverminderd hoog

Bericht door Daniel »

Maassluis kent trouwens precies hetzelfde beeld als wat Caspar nu van Heiloo laat zien en ook daar kan je eigenlijk nergens op overstappen. Wordt daar nog wat versterkt doordat de trein uit Rotterdam de overweg doet sluiten en vrij kort daarna ook de trein naar Rotterdam binnenkomt. Zijn dus niet alleen ongeduldige uitstappers, maar vooral ook mensen die nog net hun trein willen halen.
Je zit daar ook nog met de pont uit Rozenburg die om de 20 minuten vaart, waardoor het soms wat krap is: mensen willen dan net voor de trein de overweg in de Deltaweg over, omdat je alleen dan nog een kans hebt de stationsoverweg over te komen voordat de trein uit Rotterdam 'm dichtgooit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Aantal doden op overwegen onverminderd hoog

Bericht door Wubbo »

Over Diemen: ik was daar laatst ook, maar het zou al heel veel schelen als dat derde spoor daar weggehaald zou worden. Als ik zo eens zie hoe dat in de overweg ligt rijdt daar nauwelijks een trein. De andere toegangen tot de Watergraafsmeer liggen ook veel handiger.

Als dat derde spoor weg is kun je er in ieder geval een redelijk normale overweg van maken, en kun je van spoor 2 in ieder geval weer naar de weg lopen, en evt de weg vast oversteken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 103 gasten