Yups. Het nadeel bij de afgelopen nooddienstregeling was dat ze zo hebben lopen snijden dat aansluitgingen opeens heel erg lang werden. Hallo kou, hallo +20!Klaasje schreef:En in de file is het warmer dan op het station. Het probleem is ook niet zozeer dat je op de rampendag langer onderweg bent maar dat je op de rampendag urenlang in de kou staat en de weken daarna, wanneer er geen vuiltje meer aan de lucht is, alsnog wordt getracteerd op langere reistijden en nog vollere treinen dan normaal.
'Spoorchaos winter door slechte organisatie'
Re: 'Spoorchaos winter door slechte organisatie'
Beul van de blindegeleidelijn
Re: 'Spoorchaos winter door slechte organisatie'
Wellicht moeten tijdens de echte sneeuwbuien de treinen gewoon ergens onder de kap gestald worden. Het sneeuwt meestal maar een dagje ofzo. Daarna poets je handmatig alle wissels en de volgende dag kan er gewoon storingsvrij gereden worden.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 141 gasten