Veolia Transport lanceert de Veolia App
Geplaatst: ma 01 okt 2012, 19:36
Veolia Transport lanceert de Veolia App
Geplaatst op: maandag 1 oktober 2012 19:34
Laatst bijgewerkt: maandag 1 oktober 2012 19:36
Persbericht
Snel en eenvoudig een reis plannen door heel Nederland? Met de reisapplicatie van Veolia Transport Nederland ben je als reiziger altijd op de hoogte van de meest actuele reisinformatie, verstoringen en omleidingen. De Veolia App is vanaf heden gratis te downloaden in de Google Playstore en de iPhone Appstore.
Functionaliteiten
• Een overzichtelijk reisadvies van deur-tot-deur in heel Nederland.
• Het tonen van de dichtstbijzijnde halte, looprichting en route op een Google Maps kaart.
• Het opvragen van de meest actuele vertrek- en aankomsttijden per halte en station.
• De mogelijkheid om een reis te ‘bewaren’ indien er vaak op hetzelfde traject gereisd wordt.
• Een melding wanneer er een omleiding of verstoring is op de opgeslagen reis.
• Snelle toegang tot Klantenservice door de integratie van ‘MijnVeolia’ voor het eenvoudig melden van klachten, suggesties, complimenten en gevonden en verloren voorwerpen.
Lees verder | Dossier Veolia Brabant | Meer nieuws over Veolia Brabant | Dossier Veolia Haaglanden | Meer nieuws over Veolia Haaglanden | Dossier Veolia Limburg | Meer nieuws over Veolia Limburg | Dossier Veolia Zeeuws-Vlaanderen | Meer nieuws over Veolia Zeeuws-Vlaanderen
Geplaatst op: maandag 1 oktober 2012 19:34
Laatst bijgewerkt: maandag 1 oktober 2012 19:36
Persbericht
Snel en eenvoudig een reis plannen door heel Nederland? Met de reisapplicatie van Veolia Transport Nederland ben je als reiziger altijd op de hoogte van de meest actuele reisinformatie, verstoringen en omleidingen. De Veolia App is vanaf heden gratis te downloaden in de Google Playstore en de iPhone Appstore.
Functionaliteiten
• Een overzichtelijk reisadvies van deur-tot-deur in heel Nederland.
• Het tonen van de dichtstbijzijnde halte, looprichting en route op een Google Maps kaart.
• Het opvragen van de meest actuele vertrek- en aankomsttijden per halte en station.
• De mogelijkheid om een reis te ‘bewaren’ indien er vaak op hetzelfde traject gereisd wordt.
• Een melding wanneer er een omleiding of verstoring is op de opgeslagen reis.
• Snelle toegang tot Klantenservice door de integratie van ‘MijnVeolia’ voor het eenvoudig melden van klachten, suggesties, complimenten en gevonden en verloren voorwerpen.
Lees verder | Dossier Veolia Brabant | Meer nieuws over Veolia Brabant | Dossier Veolia Haaglanden | Meer nieuws over Veolia Haaglanden | Dossier Veolia Limburg | Meer nieuws over Veolia Limburg | Dossier Veolia Zeeuws-Vlaanderen | Meer nieuws over Veolia Zeeuws-Vlaanderen