Maar ik ben bang dat dan eerst Delft - Schiedam dubbelsporig moet worden en ik denk dat dat niet gaat gebeuren....

Ik ben ni zo'n voorstander van het huidige 'plan', maar we zien wel hoe het uitpakt.
Het traject van de ETMET-proeven liep inderdaad niet door tot Alkmaar, maar dat was dus niet gelijk aan de ETMET-corridor die men uiteindelijk voor ogen had.fogeltje schreef:Dat liep toch ook niet door naar Alkmaar? Ik dacht dat het naar Utrecht of Amsterdam ging.
Meltrain schreef:Ik wil nog steeds elke tien minuten een Sprinter Den Haag - Dordrecht hoor.En in het weekend elk kwartier, want dat is nu (zeker op zaterdag) wel erg mager met een halfuursdienst.
![]()
Maar ik ben bang dat dan eerst Delft - Schiedam dubbelsporig moet worden en ik denk dat dat niet gaat gebeuren.
reisthijs schreef:Wie zegt dat dat niet doorgaat?
deadlock schreef:Prima planAls het waar is tenminste.
Thom91 schreef: Doorstroomstation Utrecht: vrijleggen en kort volgen alle reizigerscorridors en doorrijden goederen (80 km/h)
Ardan schreef:Waarom hebben we in Nederland zo goed als geen Güterumgehungsbahnen? In Duitsland heeft zo'n beetje elke zichzelfrespecterende stad dat..
Ardan schreef:Waarom hebben we in Nederland zo goed als geen Güterumgehungsbahnen? In Duitsland heeft zo'n beetje elke zichzelfrespecterende stad dat..
Roeland schreef:en Lombardijen - Dordrecht gewoon 2-sporig laten, maar dan alleen nog maar voor personenvervoer.
webguy schreef:Die "uitbreiding emplacement Zutphen" is trouwens ook een leuke - dat waren allemaal sporen, en die zijn nu gesaneerd. Als je naar het sporenplan kijkt is er een grote hap uit. Was laatste bij de bijsturing in Zwolle - die moeten nu op de meter gaan rekenen wat waar past...
Fles schreef:deadlock schreef:Prima planAls het waar is tenminste.
Inderdaad. Jaag zoveel mogelijk twijfelaars de trein uit. Opkrassen, ga lekker 16 breed in de file staan met zijn allen stelletje olieblikslavenEindelijk een keer PLEK in de trein
deadlock schreef:Op PHS zat niemand te wachten. Reizigers klaagden steen en been.
Terug naar “OV in Geheel Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten