Opstartproblemen bij Arriva

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Opstartproblemen bij Arriva

Bericht door Somoht »

Bee schreef:Arriva beweert dat het in Zuid-Holland tot januari gaat duren voordat de boel op orde is.... :X

http://www.dichtbij.nl/groot-leiden/reg ... -tijd.aspx
Zo hé dat is nog eens huilie huilie van Arriva, in de eerste nota van inlichtingen is al duidelijk gemaakt wanneer de hybride bussen beschikbaar zouden worden.

Hybride bussen

In Bijlage H7 geeft u aan dat de perifere apparatuur zal worden verwijderd. Kunt u aangeven wanneer deze bussen, zonder deze apparatuur, beschikbaar zijn?
---
De huidige concessiehouder geeft aan dat de hybride Bussen bij de start van de Concessie op 9 december 2012 beschikbaar zullen zijn. De in Bijlage H.7 genoemde apparatuur zal dan zijn verwijderd door de huidige concessiehouder.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Opstartproblemen bij Arriva

Bericht door Tochjo »

Freek schreef:Ik zeg het nog een keer: Breng mag wel door rijden naar Winterswijk. Hetgeen fabeltje dat het niet mag.
Staat dat misschien ook ergens op schrift? Ik kon het niet vinden in het bestek van beide concessies - al heb ik niet alle Nota's van Inlichtingen weer doorgeplozen.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Opstartproblemen bij Arriva

Bericht door Freek »

Het staat volgens mij ook wel in het bestek. Wellicht niet expliciet. Iedereen valt over de bestektekst dat het niet is toegestaan om met de Breng treinen buiten het gebied te, volgens mij staat er expliciet in het bestek dat een verstoring een uitzondering is. Verder is het mij van de week mondeling nogmaals bevestigt door provincie en Breng. Ik heb geen feiten of het al eens is gebeurt, maar naar het schijnt zijn er al treinen door gereden. Dat het de eerste dagen niet gebeurde was omdat in de niemand was aangewezen die deze beslissing mocht nemen. De afstemming tussen Breng en Arriva was niet goed.
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Opstartproblemen bij Arriva

Bericht door Tochjo »

Heh, ironisch. In het bestek staan namelijk wel hele alinea's over het opzetten van een Realisatieteam dat juist die samenwerking zou moeten waarborgen. Maar we zullen wel zien hoe de komende weken gaan verlopen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten