Imago
Re: Imago
Eerder in het gat in de begroting vrees ik.
Die accijns werd trouwens niet ingevoerd met de intentie het ov te financieren, hetgeen in Zwitserland wel het geval is.
Die accijns werd trouwens niet ingevoerd met de intentie het ov te financieren, hetgeen in Zwitserland wel het geval is.
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
Re: Imago
Dat is wel heel kort door de bocht hoor ;)Karl schreef:Dus in Zwitserland is het geen 'poor men's travel', maar desondanks zit er niemand extra in de trein? -o-
In Nederland zit in de trein een redelijke afspiegeling van de samenleving. In Zwitserland is dat net zo. Alleen het percentage in de modal-split is iets hoger. In Zwitserland is dat 17,2%, in Nederland 15,7%, cijfers uit 2007.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Imago
Automobilisten betalen niet direct via accijns op brandstof aan het OV, maar bijna zeker wel via de opcenten van de motorrijtuigenbelasting. In Zuid-Holland is die ooit gemaximaliseerd om extra inkomsten voor de RGL te genereren, een vergelijkbare strategie in andere provincies zou mij niet verbazen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 202 gasten