NS stopt met de verkoop van Via-kaartjes

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: NS stopt met de verkoop van Via-kaartjes

Bericht door julsteren »

Vinny schreef:Alle NS stations worden vanaf 2015 in principe 2x per uur bediend. Overigens heb je een uur de tijd op uit te checken en opnieuw in te checken. Dat lijkt me wel genoeg.
tsov schreef:Ook nog leuk met die half uurs-regel: Stel, je komt in Dalen het perron oprennen, checkt in en mist net je trein. Dan moet je een uur wachten. Dus officieel moet je dan uitchecken, en een uur later weer inchecken? Zelfde verhaal overigens bij het nachtnet. Met het verschil dat je in Dalen (hoogstwaarschijnlijk, ik kom er niet dagelijks) paaltjes op het perron hebt en in Amsterdam of Utrecht een endje moet wandelen naar de hal.
Dalen is geen NS station, Arriva bedient het en het ziet er niet naar uit dat hun de al zo vaak stoppende Sneltrein daar ook laat stoppen, dan heeft die Sneltrein alleen nog zijn naam omdat hij Gramsbergen overslaat. Dalen blijft dus hoogstwaarschijnlijk bij 1x per uur.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS stopt met de verkoop van Via-kaartjes

Bericht door Vinny »

Klaasje schreef:
robert55 schreef:De plaatsing van de paaltjes is over het algemeen een non-probleem.
Noueh.. Ik ervaar dat toch anders. Sloterdijk, Amersfoort vanaf de achterzijde, de overstapset op Duivendrecht en dan heb ik al drie gevallen waar ik regelmatig kom te pakken.
Mijn ervaring is dat ook ja. Maar wellicht ben ik gewoon te autistisch om de logica van de paaltjesplaatsing in te zien... (A)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten