Aanbod tot verlenging 2e jaar NS Weekend Vrij voor €29/maand

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
michiel71
Berichten: 639
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 11:28

Aanbod tot verlenging 2e jaar NS Weekend Vrij voor €29/maand

Bericht door michiel71 »

Binnenkort, waarschijnlijk vanaf 15 november (einde actie NS Dal Voordeel Abonnement)
kost het NS Weekend Vrij abonnement tijdelijk slechts €29/maand ipv €40/maand.

Hierover stuurde NS mij vandaag een e-mail.

In december 2012 heb ik voor een jaar een NS Weekend Vrij abonnement afgesloten.
Het eerste jaar kost €25 per maand, en na een jaar zou dit €40 per maand gaan kosten.
Nu krijg ik het aanbod, dat mij het 2e jaar het NS Weekend Vrij abonnement €29 per maand
in plaats van €40 per maand gaat kosten.

Leuk en zeer klantvriendelijk, want dat scheelt mij weer een handeling, om het huidige abonnement
op te zeggen, en dan op een andere chipkaart een nieuw (jaar)abonnement met korting aan te schaffen.

Bovendien mag ik volgens de voorwaarden van mijn huidige abonnement met actiekorting, na één jaar
ook nog eens elke maand (met één maand opzegtermijn), het abonnement maandelijks opzeggen.

***********************************************************************************************************************

nsonline@ezine.ns.nl
datum: 18 oktober 2013 13:30
Onderwerp: U krijgt een jaar lang korting op uw Weekend Vrij abonnement!


Geachte heer,

Uw Weekend Vrij abonnement wordt binnenkort verlengd. U krijgt daar uiteraard eerst bericht over.
Wij willen u echter nu alvast laten weten dat u komend jaar extra voordelig reist met Weekend Vrij!

Heeft u een 2e klas Weekend Vrij abonnement dan betaalt u komend jaar geen € 40 maar slechts € 29 per maand.
Heeft u een 1e klas Weekend Vrij abonnement dan betaalt u komend jaar in plaats van € 65 slechts € 45 per maand.

Tijdelijke prijsverlaging
Het Weekend Vrij abonnement is tijdelijk in prijs verlaagd. Dat geldt niet alleen voor nieuwe abonnementhouders, ook u als vaste klant willen we daarvan laten profiteren.

U hoeft niets te doen
We verlengen uw abonnement automatisch met de prijs van € 29 (2e klas) of € 45 (1e klas) per maand. U hoeft dus niets meer te doen! Uw abonnement blijft vanaf de verlengdatum maandelijks opzegbaar.

Heeft u nog vragen?
Onze medewerkers staan u graag te woord via 0900- 20 21 163 (€ 0,10 p.m.), van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Heel veel reisplezier gewenst!

Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
****************************************************************************************************************************************
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Aanbod tot verlenging 2e jaar NS Weekend Vrij voor €29/m

Bericht door waldo79 »

Oké...wat voor discussie wil je losmaken?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Aanbod tot verlenging 2e jaar NS Weekend Vrij voor €29/m

Bericht door Suus »

Ik ga dit wel even in de gaten houden, ik betaal nu nog 35,73 p/m voor Weekend Vrij, alhoewel ik nog even ga kijken hoe ik mijn mobiliteitsbehoefte ga invullen nu er een kans is dat ik een baan in een andere stad krijg en ook niet zeker is waar ik in de toekomst ga wonen :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Aanbod tot verlenging 2e jaar NS Weekend Vrij voor €29/m

Bericht door Aking »

35,73? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Aanbod tot verlenging 2e jaar NS Weekend Vrij voor €29/m

Bericht door Suus »

Ja, of 35,83 kan ook nog.

Het is in ieder geval het gevolg van jaarbedrag van 480 euro - eenmalig 50 euro korting = jaarbedrag van 430 euro
430 euro / 12 betaaltermijnen = 35,83 per maand.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 gasten