Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
hauptbahnhof schreef:Dat antwoord weet je al toch?
Ja. Iets met geld en materieel en blahblah. Maar wat is belangrijker: treintjes rijden of mensen vervoeren? ;)
Ik vind het weer eigenlijk best typisch dat er wat (maatschappelijk) onbehagen moet ontstaan voordat de NS zich achter z'n oren krapt en denkt 'oh, oeps. Misschien moeten we het toch iets anders doen?' Dat zag je ook bij de vorige 'toiletgate'. ;)
marlies schreef:Nog even los van de praktische bezwaren (gedoe met muntjes voor zowel de reiziger als de NS die er automaten voor in deuren moet gaan bouwen die om de haverklap gesloopt gaan worden door mensen die dat voor de 12 euro 30 die er in zit over hebben...).
OV-chipkaart
Voorlopig in ieder geval nog niet goed genoeg omdat lang niet elke reiziger er eentje heeft. En je zit met het gezeik (pun intended) dat veel mensen die op saldo reizen gedurende hun reis een negatief saldo hebben (vanwege de borg) en dan mag er niet extra worden afgeschreven. Kan je niet naar het toilet of moet je andere reizigers lastig gaan vallen of je misschien even een chipkaart mag lenen voor een toiletbezoek.
De vervoerder moet het natuurlijk wel op een normale manier communiceren en niet op Twitter gooit: oh ja, gisteren hebben we betaald toiletbezoek ingesteld en conducteurs die van niets weten, of zeggen: oh ja, maar dat is VIRM, dat is mijn materieeltype niet, daar heb ik geen verstand van.
Ach ja, anno 2013 kun je alles verwachten van de vervoerders :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website