Re: PowLitie is op zoek naar Onveilige OV-trajecten
Geplaatst: wo 18 dec 2013, 14:18
Ik heb overigens net wel tussen Amsterdam Sloterdijk en Amsterdam Centraal een stel gezien wat drugs gebruikend de wc uitrolde.
Het OVNL-forum
https://ovinnederland.nl/
Gewoon legaliseren die handel. Ze doen het toch wel en dan hoeft het ook niet stiekem (y)JeffreyMeijer schreef:Ik heb overigens net wel tussen Amsterdam Sloterdijk en Amsterdam Centraal een stel gezien wat drugs gebruikend de wc uitrolde.
Het klopt dat Service en Veiligheid in de winkel wordt ingezet,volgens mij zijn de medewerkers van de winkel gewoon chauffeurs die toevallig Winkeldienst hebben,als dat niet zo is dan zouden ze eens een ander uniform moeten krijgen. Zowieso de mag Hermes kleding eens worden gerestyld en het liefst door HermèsPlan-V444 schreef:Hermes Service en Veiligheid heeft volgens mij maar 4 medewerkers die in de Hermes-winkel werken of koffie drinken.
Hierdoor is het onveilig op lijnen zoals 1/20/149 en 150.
Dat ben ik met je eens, dan moeten we wel zorgen dat het de zelfde status krijgt als roken.deadlock schreef:Gewoon legaliseren die handel. Ze doen het toch wel en dan hoeft het ook niet stiekem (y)JeffreyMeijer schreef:Ik heb overigens net wel tussen Amsterdam Sloterdijk en Amsterdam Centraal een stel gezien wat drugs gebruikend de wc uitrolde.
Hoe bedoel je dat? Een pilletje roken, een spuitje roken?JeffreyMeijer schreef:.....
Dat ben ik met je eens, dan moeten we wel zorgen dat het de zelfde status krijgt als roken.
Veolia Haaglanden doet het ook goed. Krijgen geld voor een x aantal controlle personeel. Daarvan ze voor de concessie Haaglanden 3 Boa's en een x aantal toezicht houders. Kantoor personeel staat op papier dus ook aangeduid als toezichthouder waar ze dus wel betaald voor krijgen naar dat werk dus nooit doen omdat ze alleen in het kantoor te vinden zijn...Plan-V444 schreef:Hermes Service en Veiligheid heeft volgensmij maar 4 medewerkers die in de Hermes-winkel werken of koffie drinken.
Hierdoor is het onveilig op lijnen zoals 1/20/149 en 150.
Dat vind ik op zich niet raar eigenlijk. Al zou je denken dat 2 wel genoeg is en je de grens bij 1 trekt. Maar het probleem is niet dat ze dan alleen maar toezicht mogen houden ivm een veiligheidsregel maar dat er bij ziekte niet een invaller wordt geregeld zodat ze gewoon hun werk kunnen doen.htm_tram schreef:
De Boa's zijn een ook een lachertje... Als er 1 ziek is of vakantie heeft mogen ze alleen toezicht houden omdat ze dan met 2 man zijn en niet net 3 man. (Regel vanuit het bedrijf)
En alcohol inderdaad.JeffreyMeijer schreef:Dat ben ik met je eens, dan moeten we wel zorgen dat het de zelfde status krijgt als roken.
Dat lijkt mij niet zo vreemd, als jij 3 FTE hebt voor BOA, en de bedrijfs regels 3 BOA's in team is, kan je moeilijk nog ergens een reserve BOA hebben die je kan inzetten bij ziekte, deze zou dus ook als hij niet ingezet wordt betaald moeten worden.marlies schreef: Dat vind ik op zich niet raar eigenlijk. Al zou je denken dat 2 wel genoeg is en je de grens bij 1 trekt. Maar het probleem is niet dat ze dan alleen maar toezicht mogen houden ivm een veiligheidsregel maar dat er bij ziekte niet een invaller wordt geregeld zodat ze gewoon hun werk kunnen doen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen een BOA en een toezichthouder ?htm_tram schreef:Veolia Haaglanden doet het ook goed. Krijgen geld voor een x aantal controlle personeel. Daarvan ze voor de concessie Haaglanden 3 Boa's en een x aantal toezicht houders.Plan-V444 schreef:Hermes Service en Veiligheid heeft volgensmij maar 4 medewerkers die in de Hermes-winkel werken of koffie drinken.
Hierdoor is het onveilig op lijnen zoals 1/20/149 en 150.
De Boa's zijn een ook een lachertje... Als er 1 ziek is of vakantie heeft mogen ze alleen toezicht houden omdat ze dan met 2 man zijn en niet net 3 man. (Regel vanuit het bedrijf)
Heb je een probleem in Leiden en je roept de regie op en dan zitten ze in het Westland. ;) of andersom.
Bij NS is het minimaal met 2 personen, maar NS heeft een grote groep S&V-medewerkers dus je collega wisselt nog wel eens.Bee schreef:Weet jij, Ennes, toevallig hoe dat bij NS zit? De samenstelling van S&V-teams wisselt daar nog wel eens, zo zag ik gisteren zowel 3 personen, 2 personen als 4 personen.