Citaro's

Alles over het Openbaar Vervoer in Groningen, Friesland en Drenthe.
Plaats reactie
QReiziger
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 02 feb 2015, 21:17

Citaro's

Bericht door QReiziger »

Hallo,

Ik heb geen idee waar ik dit moet posten, dus maar hierzo!

Welke nummers hebben de Citaro's in ZuidOost Friesland (Qbuzz)?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Citaro's

Bericht door Hainje »

Dergelijke vragen kun in principe ook kwijt in het topic "Korte Vragen".

viewtopic.php?f=32&t=11508
🍉
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Citaro's

Bericht door isadora »

Vind het een vage titel voor een topic, but that's me.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Citaro's

Bericht door Hainje »

Dat ligt dan vooral aan jou denk ik, want als je de startpost leest dan vind ik het toch best wel duidelijk ;)
🍉
Soortvanhenk
Berichten: 298
Lid geworden op: vr 02 aug 2013, 00:27

Re: Citaro's

Bericht door Soortvanhenk »

Wanneer je de Citaro's in de huisstijl van Groningen/Drenthe, maar met Friese Pompeblêden bedoelt; Dat zijn de 3132 en 3301 - 3309.

Bron: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Qbuzz ;-)
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Citaro's

Bericht door isadora »

Hainje schreef:Dat ligt dan vooral aan jou denk ik, want als je de startpost leest dan vind ik het toch best wel duidelijk ;)
Ik heb het over de titel. Als ik zulke titels zie, denk ik al snel, sla maar over.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
QReiziger
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 02 feb 2015, 21:17

Re: Citaro's

Bericht door QReiziger »

Ik niet, ik kies het onderwerp gewoon op waar het bericht over gaat, in dit geval, Citaro's... Ben geen NU die misleidende titels gebruikt. :)

----

Ik zie ook dat de MAN's vanaf ergens in de 2000 gaat, maar in de bus zie ik echt bijv. staan: 1058... Hoe kan dat?
Roelof88
Berichten: 408
Lid geworden op: wo 24 dec 2008, 14:05

Re: Citaro's

Bericht door Roelof88 »

Waar zie je dat nummer in de bus staan? (de 1058 was overigens ooit een bus van Qbuzz in Rotterdam, maar die rijdt nu rond bij de RET).
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Citaro's

Bericht door isadora »

QReiziger schreef:Ik niet, ik kies het onderwerp gewoon op waar het bericht over gaat, in dit geval, Citaro's... Ben geen NU die misleidende titels gebruikt. :)

----

Ik zie ook dat de MAN's vanaf ergens in de 2000 gaat, maar in de bus zie ik echt bijv. staan: 1058... Hoe kan dat?
Precies dat bedoel ik, je bent op zoek naar busnummers van Citaro's. Nou, dan zet je dat toch meteen in de titel, weten we meteen waarover het gaat, zonder eerst verder te hoeven lezen.
Een krantenartikel over de opening van de treintunnel onder Delft, zal ook niet volstaan met enkel het woord "Tunnel".
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Citaro's

Bericht door Suus »

Op de wiki staan per concessie behoorlijk actuele wagenparkoverzichten (er zitten een paar enthousiaste liefhebbers achter die alles minutieus noteren) die een antwoord op deze vraag kunnen geven: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Conce ... #Materieel

Groeten van Bee :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
QReiziger
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 02 feb 2015, 21:17

Re: Citaro's

Bericht door QReiziger »

Heb me vergist, staat wel 2058... Sorry!

Dankjullie wel voor de antwoorden!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten