VIRM schreef:Komen er dan op termijn dan ook nieuwe boten?

Daniel schreef:Volgens mij hoort wel aanbesteed te worden, tenminste, veel veren zijn inmiddels al aanbesteed. In ieder geval met het veer Maassluis - Rozenburg, de Waterbus in de Drechtsteden, de FastFerry Amsterdam - Velsen en de FastFerry Breskens - Vlissingen is dat het geval.
Veerdienst De Biesbosch (Dordrecht - Werkendam) is bij mijn weten de meest recent nog onderhands gegunde veerdienst, waarover ik wel een rechtszaak herinner.

Mojito schreef:Ben wel benieuwd hoe die voormalige rijkspontjes er straks uit zien in wit-blauw. Ik neem toch aan dat zoiets gaat gebeuren. Lijkt me onwaarschijnlijk dat men het fluorescerend groen-geel handhaaft, of zelfs een nieuwe vloot aanschaft.

Klaasje schreef:Daniel schreef:Volgens mij hoort wel aanbesteed te worden, tenminste, veel veren zijn inmiddels al aanbesteed. In ieder geval met het veer Maassluis - Rozenburg, de Waterbus in de Drechtsteden, de FastFerry Amsterdam - Velsen en de FastFerry Breskens - Vlissingen is dat het geval.
Veerdienst De Biesbosch (Dordrecht - Werkendam) is bij mijn weten de meest recent nog onderhands gegunde veerdienst, waarover ik wel een rechtszaak herinner.
Als de benodigde subsidie onder een drempelbedrag blijft mag het zonder aanbesteding. Het is dat die regeling niet voor het busvervoer geldt want anders had het geen haar gescheeld of de stadsdienst Lelystad had ook niet aanbesteed hoeven te worden. De Europese regelgeving biedt die ruimte wel. In Nederland hebben we op dit punt een strengere wet.

Mojito schreef:@ R-Flow: je weet het niet. Misschien worden deze pontjes wel onderdeel van R-Net... (niet serieus nemen, dit)

Keer terug naar OV in West-Nederland
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten