Nou, dan sla ik dus een modderfiguur, en bied ik jullie mijn welgemeende excuses aan. Ik heb naar dit artikel gezocht, maar het niet gevonden (de zoekfunctie op wijwwww.nl is niet altijd even handig). Ik dacht dat dit nog een stuk ouder was, en meende uit de context op te kunnen maken dat werd gedoeld op een wat uitgewerkter plan. Dat mis ik namelijk nogal, en de dooie linkjes geven ook weinig vertrouwen.duucoo schreef:7 dagen later een artikel erover online: http://wijnemenjemee.nl/nieuws/wat-als- ... s-klaar-is Helaas zitten er een paar dode linkjes naar de stadsregio tussen.
Wat betreft het bijhouden van de reacties: ik bewonder jullie werkelijk, en sluit me dan ook aan bij de woorden van n-evo. Dat gezegd hebbende: juist op het gebied van de exploitatie blijft er nog wel eens wat liggen. Ik geloof direct dat dat niet aan jullie als woordvoerders van M&T ligt, maar het beeld dat ik van het functioneren en samenwerken van de gemeente Amsterdam, GVB en de stadsregio krijg wordt er niet fleuriger op.
Het waneer en hoe van het verleggen van de doorgaande stadsbussen aan de voorzijde van CS is daar maar een klein voorbeeldje van. Hoe het in vredesnaam mogelijk is dat er na dertien jaar bouwen nog geen uitgewerkt lijnenplan is voor als de NZL rijdt vind ik kwalijker, en dat er nog geen rails in de FeBo liggen terwijl van kilometers afstand te voorzien was dat de museumpleinboog versleten zou raken is gewoon krankzinnig. Voor de communicatie over die tragicomedie zou een autist zich bovendien schamen.
Ergo: hoe groot mijn waardering voor jullie ook mag zijn, en hoe verschrikkelijk ik er ook naast zat met mijn vorige post, er vallen zo links en rechts nog wel een paar dingetjes te stroomlijnen. De menselijke factor ("wij doen ons stinkende best, maar soms gaat het mis") mag best een rol spelen in de communicatie, maar is ook een enorme open deur. Daarnaast voldoet het niet voor echt grote blunders (en dan bedoel ik niet de bussen, maar wel de tramsporen), en is het aan slijtage onderhevig.