[A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
FLJ
Berichten: 476
Lid geworden op: vr 05 feb 2010, 16:06

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door FLJ »

Zag hem gister staan tijdens een rondleiding door de nieuwe M5 werkplaats (de looproute was via de HWR). Overigens viel mij op dat sneltram 68 er nogal gestript bij stond. Ook stond de zwaar gehavende 2052 buiten, de achterkant (ex 2069) staat zwaar uit het lood.
Amstram17
Berichten: 52
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 21:46

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door Amstram17 »

FLJ schreef:Zag hem gister staan tijdens een rondleiding door de nieuwe M5 werkplaats (de looproute was via de HWR). Overigens viel mij op dat sneltram 68 er nogal gestript bij stond. Ook stond de zwaar gehavende 2052 buiten, de achterkant (ex 2069) staat zwaar uit het lood.
Dat klopt helemaal. De sneltram 68 krijgt een E-beurt. Nieuwe vloer komt er ook in. De 2052 wordt getransporteerd naar Duitsland en dat wordt een behoorlijke kostenpost :( overigens was ik vandaag heel even in de Havenstraat, maar heb ik de 2204 niet binnen zien staan. Zal wel nog een keer gaan zoeken waar hij staat om een glimp op te vangen ;)
Met Vriendelijke Groet,
Amstram17
In opleiding
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door hauptbahnhof »

Zoek hem rond de 60-sporen. :-)
Amstram17
Berichten: 52
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 21:46

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door Amstram17 »

hauptbahnhof schreef:Zoek hem rond de 60-sporen. :-)
Bedankt! :) ik neem aan dat je al een kijkje hebt genomen?? is de schade groot of kan het in de Havenstraat gedaan worden?? want anders wacht ik tot ie naar Diemen komt ;)
Met Vriendelijke Groet,
Amstram17
In opleiding
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door hauptbahnhof »

Ik ben miet gaan kijken maar tijdens het rijden naar mijn stallingsspoor zag ik hem staan. Heb hem trouwens al direct na de ontsporing gezien dus hoeft voor mij niet, erheen lopen.
Amstram17
Berichten: 52
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 21:46

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door Amstram17 »

hauptbahnhof schreef:Ik ben miet gaan kijken maar tijdens het rijden naar mijn stallingsspoor zag ik hem staan. Heb hem trouwens al direct na de ontsporing gezien dus hoeft voor mij niet, erheen lopen.
Valt te begrijpen. Ik heb de foto's gekregen en hij ziet er erg goed "mishandeld" uit. enfin ik zal hem wel opwachten in Diemen...
Met Vriendelijke Groet,
Amstram17
In opleiding
Amstram17
Berichten: 52
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 21:46

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door Amstram17 »

Als het goed is, is t2069 naar de Havenstraat gegaan en komt die weer in dienst. In Diemen staat hij iig niet meer. T2052 staat nog steeds te Diemen!
Met Vriendelijke Groet,
Amstram17
In opleiding
FLJ
Berichten: 476
Lid geworden op: vr 05 feb 2010, 16:06

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door FLJ »

Hij heeft ondertussen ook al in dienst gereden, heb hem gister of eergister gespot op lijn 1 of 17 (bij Lelylaan).
Amstram17
Berichten: 52
Lid geworden op: do 27 mar 2014, 21:46

Re: [A'dam] Trams botsen bij station Lelylaan

Bericht door Amstram17 »

Ik kom toch terug op mijn bericht van 18 Mei jl. Het GVB wilt dat de 2052 gerepareerd wordt door huj eigen monteurs. Verdere details zullen nog volgen! ;) nu staat de tram nog steeds in "de tuin" van de Hoofdwerkplaats! :(
Met Vriendelijke Groet,
Amstram17
In opleiding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 68 gasten