40% dalkorting in juli/augustus bij Arriva Z-H

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

40% dalkorting in juli/augustus bij Arriva Z-H

Bericht door Suus »

In juli en augustus kan je bij bijna alle buslijnen in de drie Zuid-Hollandse concessies van Arriva met 40% korting reizen in de daluren. Hiervoor moet je een gratis product aanvragen via http://www.arriva.nl/zomerkorting
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: 40% dalkorting in juli/augustus bij Arriva Z-H

Bericht door Z2N »

Ik had er al een flyer over gehad thuis. Zaten ook 7 dagkaarten bij, waarvan 1 maar twee euro kost (de rest vier).
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: 40% dalkorting in juli/augustus bij Arriva Z-H

Bericht door Mr-W »

Heb dit product ook besteld omdat ik met een Tienertour naar Gouda ga en het vanuit het station nogal ver lopen is naar het centrum.
Hopelijk levert dit geen conflict op met Dalkorting Noord-Brabant..
Pluspunt van dit dalabonement is dat je het op een anonieme kaart kunt laden :pos:
Weet iemand toevallig of die korting ook geldt op het Zeeuwse stuk van Lijn 104 Renesse Transferium - Hellevoetsluis Amnesty Internationallaan ? Zomerbus naar Ouddorp neem ik liever niet vanwege ouderwets meukmaterieel van TCR.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: 40% dalkorting in juli/augustus bij Arriva Z-H

Bericht door Wubbo »

Mr-W schreef:Heb dit product ook besteld omdat ik met een Tienertour naar Gouda ga en het vanuit het station nogal ver lopen is naar het centrum.
Volgens Google Maps is het wel 750 meter (9 minuten) lopen van het station naar de Markt :|
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: 40% dalkorting in juli/augustus bij Arriva Z-H

Bericht door Suus »

Met de bus kom je ook niet heel veel dichterbij volgens mij...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: 40% dalkorting in juli/augustus bij Arriva Z-H

Bericht door Meltrain »

Mr-W schreef: Weet iemand toevallig of die korting ook geldt op het Zeeuwse stuk van Lijn 104 Renesse Transferium - Hellevoetsluis Amnesty Internationallaan ? Zomerbus naar Ouddorp neem ik liever niet vanwege ouderwets meukmaterieel van TCR.
Ik neem aan van wel, die hele lijn wordt gereden door Arriva in opdracht van de provincie Zuid-Holland.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten