Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
ArrivaBas schreef:Wanneer zal Arriva het eens afleren om rond 16:00 een Irisbusje op lijn 13 in te zetten? Het was bijna letterlijk sardien in blik, toen Irisbus 6036 de N3 opreed richting Sliedrecht.
Niet.
Weet jij hoe grappig het is om dat Irisbusje te zien op lijn 13 met al die mensen? :') ik ga dan meestal richting Dordt.
Het kan ook zijn dat ze de trein willen promoten. Dat doen ze vaker. Bus leidt onder trein. Dat gaat ook wel werken op deze manier.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
ArrivaBas schreef:Wanneer zal Arriva het eens afleren om rond 16:00 een Irisbusje op lijn 13 in te zetten? Het was bijna letterlijk sardien in blik, toen Irisbus 6036 de N3 opreed richting Sliedrecht.
Ik verander ook bijna in een vis zodra de bus erg vol wordt. :Y
Stefan schreef:Rond die tijd is er niks anders beschikbaar... dus liever geen bus dan maar?
Ik denk dat Arriva dat ook binnen de kortste keren dat "in gedachten gaat brengen." Wat gebeurt er met bus 42 van Rivierenland. Die gaat naar 1x per uur omdat de trein naar 2x per uur gaat.
Hier gaat precies hetzelfde gebeuren. Pak de trein maar en lijn 87 en 91 zijn het alternatief.
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Het was ook in eerste instantie de bedoeling dat de betreffende rit met een Qliner gereden zou worden, maar dat zagen niet alle collega's zitten. Zodoende is er een extra omloop gecreëerd, maar er is geen bus bij gekomen.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Het stukje wat we over de dijk rijden in Sliedrecht is behoorlijk krap. Het gaat allemaal wel, maar het is een beetje passen en meten, zeker met een bus van 13 meter.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Ik gok dat ze (227 en 7809) morgen naar stalling Dordt vertrekken. Vrijdag is het vaak nog niet zo druk op de kerstmarkt, terwijl zaterdag en zondag de stadsbussen op de pendel net niet doorzakken, met een 6-minutendienst nota bene... :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
En zaterdag en zondag rijden ook geen treinen tussen Rotterdam CS en Lombardijen dus ben benieuwd of het daardoor word beïnvloedt voor de drukte in de stad. Of nog meer busvervoer vanaf de parkeerplaatsen
Dan heeft hij waarschijnlijk lijn 14 of 15 gezien. Volgens mij is ongeveer 10% chauffeurs uit Alblasserdam en 90% chauffeurs uit Dordrecht. Ik weet het niet of wel klopt :)
Persoonlijk zie ik niet in op welke wijze een buslijn efficiënt langs deze halte kan rijden. het zal dan eerder iets in de richting van een wijkbus (dat ding in Breda) moeten worden. De lijndiensten om laten rijden is naar mijn idee niet handig.
We hebben ergens als geheugen mij goed dient nog een aantal DAV-chauffeurs op dit forum zitten en anders zullen vast enkele leden wel in Dordrecht wonen.
Laatst gewijzigd door CamilleKreemers op zo 08 jan 2017, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit lijkt me typisch zo'n geval van een halte waar een paar reizigers profijt van hebben, maar heel veel reizigers last van ondervinden. Zeker als er een bestaande lijn langs zou moeten gaan rijden want een hele extra lijn daarlangs zal niet snel rendabel worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...